Nobba Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Plutselig ble han veldig grinete, og når jeg løfta han opp fra gulvet så bare gråt han enda mer.. Prøvde med pupp, men det ville han ikke ha. Kjente at han var veldig varm i nakken og på hodet. Han hadde akkurat sovet i 2 1/2 time (formiddagslur), men øynene holdt likevel på å dette igjen. Vi bysset han litt på omgang, og la han i senga. Nå sover han.. Første gangen han er syk (han er 6 mnd). Noen som kan gi meg noen råd? Han ville ikke ha pupp, selv om det var 3 timer siden han hadde spist. Hvor lenge kan de gå uten å spise?
mizz25 Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Syns du ska prøv å ring legevakta å hør.. Men dæm må ikke gå så lenge uten noe væske... =)
Legekjærringa Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 prøv med litt kokt vann på flaske. Min første omgang med feber/syk, så ville han ikke ha fast føde, bare pupp. Får han ikke væske i seg må du kontakte legevakt. Bare feber eller viser tegn til luftveisinfeksjon. Han er sikkert slapp pga. feberen, men ikke la han sove for lenge uten mat. Mulig han kan ha vondt i halsen siden han ikke vil drikke? Hvis han BARE vil sove så mener jeg det er et tegn på redusert allmenntilstand helt klart.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Hvor høy feber har han? Jeg pleier å gi febernedsettende når feberen er oppi 39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå