Gå til innhold

Rugere fra uke 11...................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan går det med dere, god magefølelse? Er på rugedag 6 og synes dagene går sakte. Magefølelsen er bra og dårlig fra dag til dag, men det er jo sånn det er i denne prosessen.

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få ønske deg masse lykke til Mari og jeg krysser fingre på harde livet for deg!! Klem

Skrevet

Heisann

Jeg er på rugedag 7 jeg og vet ikke jeg. Tror det går bra jeg enda ihvertfall. Men kan jo aldri vite egentlig. Spes når en går på Progesteron som gir oss symptomer som en har som gravid. Men men.... Vi får bare krysse fingrene og håpe det beste!

LYKKE TIL!!! :)

Skrevet

Heisann!

Er og på rugedag7/8 og kroppen min lever et eget liv i forhold til hva jeg er vant til... så jeg vet ikkje... kjenner jeg begynner å bli litt negativ :(

men krysser enda finge og tær på at alt skal gå bra (for en gangs skyld)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

Stor klem

Skrevet

Jeg er på rugedag 8 i dag (regner man ikke rugedag 1 som dagen etter innsett?). Har egentlig en litt positiv magefølelse... :-) Hadde en bitteliten blødning på rugedag 3, masse vondt/øm i puppene, til tider kraftige mensmurringer, sover fryktelig dårlig, våken mange ganger i løpet av natten (jeg pleier å sove som en stein). :-) Men som noen over sier, så har jeg mine mistanker om at det kan være crinonen som spiller kroppen et puss... Kan den gi så mye symptomer? Så har en positiv magefølelse, men tør ikke helt tro :-) Har så lyst å snik teste litt, men så tenker jeg at jeg blir så skuffa hvis den er negativ, noe den jo mest sannsynlig er så tidlig.. :-)

Skrevet

Jeg er på rugedag 10 nå.. Har egentlig ikke merket så mye forandringer i kroppen. Brystene har vært en del ømme, men ellers alt som vanlig.. Har greid å ikke tenke for mye på dette også.. men det dukker jo opp i tankene mine noen ganger til dagen..

Idag fikk jeg blødninger.. Har grått litt.. Dette ser jo veldig dårlig ut. Men håpet er der ennå.. Må vente å se hva som skjer.. Men sjokket blir nok ikke så stort hvis testen blir negativ.. :(..

Masse lykke til dere andre!! Skal krysse fingrene for dere!! :)

Skrevet

Hei sann..

Er så rolig her inne, er alle på påskeferie??(eller i kø på vei hjem he he)

Regner med jeg ikke er alene når det gjelder nervene og uvisheten i kroppen.. Og jeg som trolig er sist ut i denne gjengen..hm.

Skummelt tegn med blødninger, men det er ikke for seint enda..Hold motet oppe Katarina, selv om jeg vet det er vanskelig akkuratt nå.

Lykke til med testinger alle sammen denne uka... gleder meg til fortsettelsen..(eller gruer meg, er ikke helt sikker...)

mvh

Skrevet

Heisann..

idag begynte jeg også å blø litt... er ikkje helt happy med det... hadde virkelig håpet, men har enda et lite håp...

men det sliter virkelig på psyken... kjenner motet ikkje akkurat er på topp...

håper det går bra med dere andre!

lykke til

klem

Skrevet

Hei! Så kjedelig at flere av dere har fått blødninger, men prøv å ikke gi opp håpet, det er jo mange som har småblødninger i begynnelsen av svangerskapet. Jeg er på rugedag 9 i dag, og her har det ikke skjedd noe, men føler meg som jeg pleier noen dager før mens, så føler den er rett rundt hjørnet. Men, er man heldig så kommer den ikke. Føler egentlig at jeg ikke har noen svangerskapssymptomer, men prøver å holde håpet oppe. Skal ta blodprøve på rugedag 12, altså onsdag 26/3. Hvilken dag skal dere teste????

Lykke til!!!!! Jeg hvet at det ikke er lett ( har selv hatt 3 SA og 2 MA), men prøv å tenk positivt, småblødninger er faktisk veldig vanlig.

Skrevet

Hei

Jeg håper du har rett Mari, at det bare er småblødninger som kommer og ikke mens..

Off det var leit at du også hadde fått blødninger Pedrine.. Men vi får krysse fingrene for at dette går bra!! :) Jeg føler meg positiv nå, til det motsatte er bevist!! =)

Lykke til alle sammen.

Jeg skal teste på tirs.. Ikke lenge igjen nå... Har veldg lyst å teste i morgen.. men skal prøve å holde meg.. :)

Skrevet

Hei!

Jeg og håper du har rett Mari... så jeg har fremdeles et lite håp... har ikkje gitt opp helt enda!

Katarina: Jeg og skal teste på tirsdag... må vente til apoteket åpner, har ikkje test hjemme, grunnet vet jeg ville ha testet for tidlig, så nå jeg bare vente til tirsdag!

Vi får bare krysse fingre og tær at dette går bra!

Klem

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente til blodprøven på tirsdag, så jeg testet med clearblue digital i dag (RD10), og der sto det GRAVID!!!!!! Ble kjempeglad, men fyker ikke helt i taket ettersom jeg har mistet 5 ganger tidligere. Nå må jeg bare krysse alt jeg har for at spiren holder seg i magen i de kommende 9 mnd.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Gratulerer Mari!!!! :-) Håper lykken kommer til oss andre i uke 11 gjengen :-)

Skrevet

Fantastisk!!! gratulerer så mye...

Uka startet knallbra, så må vi andre bare vente på fortsettelsen..

mvh

Skrevet

Gratulerer så masse Mari!! Håper spiren klorer seg skikkelig fast denne gangen!! :)

Jeg blør fortsatt så det er nok desverre mensen som har kommet..

Men jeg skal teste i morgen likevel.. for sikkerhetsskyld.. Selv om det nok er bortkastet..

Lykke til alle sammen.. Jeg krysser fingrene for dere..

Skrevet

Jeg har testet positivt i kveld, på rugedag 11!! :-D HURRA!! Det er helt uvirkelig, vanskelig og forstå.... Klarer ikke helt å juble ennå, må ta en test til først :-) Så i morra er det shopping på apoteket :-)

Skrevet

GRATULERER LYKKELITEN!

Kjempekjekt! Har du fått det ordentlig bekrefta nå? Tatt ny test?

Jeg fikk nå mensen på søndag, og tok en test i dag for sikkerhets skyld, og løpet er nok kjørt for meg denne gang...

Hvordan er det med dere andre? Noen flere som har testet i dag?

Lykke til! Alt ordner seg for snille jenter!

Stor klem!

Skrevet

GRATULERER alle som har testet positivt! Jeg er på RD 12, men tør liksom ikke ta testen enda jeg da. Tror nok jeg venter til torsdagen da er det gått 14 dager fra innsett :)

Men har ikke hatt blødning som tyder på noe galt enda. Mensen skulle kommet søndag. Kun hatt såvidt litt friskt blod på papiret og det er ikke no negativt. Vanlig. Så er spent ja.

Lykke til dere andre som ikke har testet enda og lykke til videre dere som testet positivt!!!! Krysser fingrene for at alt går bra og blir vel desember baby da på oss ;) Får vi håpe.

Skrevet

peditrine: Ja, jeg har fått dobbelt sjekka! :-) Tok en ny test i dag tidlig, og den var like positiv! :-) Men klarer ikke helt å slå meg til ro med det, så tar en ny test på torsdag før jeg skal ringe til porsgrunn.. Er så utrolig vanskelig å forstå! Det går liksom ikke helt opp for meg... Men det kommer nok :-)

Er spent på hvordan det går med dere andre :-) Noen andre som har testa? Lykke til alle sammen! :-)

Skrevet

Hehe... skjønte det... selv om jeg er blond, klarte jeg faktisk å se det... haha... (må le litt av noe)

Da krysser vi alt for at spiren holder seg der de neste ni mnd. Dette går nok bra skal du se! Alt ordner seg for snille jenter!

Snakket med klinikken, så jeg starter opp med fryseforsøk ved neste mens, så må heldigvis ikkje vente så lenge...

Har faktisk tatt det utrolig bra dette og har fremdeles stor tro på at jeg vil lykkes en eller annen gang! :o)

Håper det går bedre med dere som skal teste denne uken!

Lykke til

Stor klem

Skrevet

Håper den klorer seg ordentlig godt fast ja!! :-) Og at h*n kommer ut på tia så vi rekker å feire jul sammen! :-) Åååå, så kos det skal bli! :-)

Så utrolig flott at du har klart å takle det bra!! :-) Håper du har mye støtte i din mann! Så bra at dere får starte opp igjen allerede ved neste mens.. Blir utrolig spennende!! :-) Fikk du mange på frys?

Alt ordner seg for snille jenter ja!! :-) Om det bare kunne ordna seg litt fortere noen ganger :-) *utålmodig ja*

Skrevet

Ja, det blir det... får ikkje du termin i begynnelsen av desember da?

Det blir jo da en utrolig koselig jul... Bare hus når h*n vokser opp å skille mellom bursdag og jul... Er selv desember barn og husker hvor kjedelig det var å bare få pakke en gang i året... Nok moralpreik.. hehe.. sier dette til alle med des barn... Men kan fint tenke meg barn selv i desember... :o) hehe...

Har vært igjennom ganske mange nedturer med sykdom både meg og sambo har hatt en tøff periode, og kan ikkje la ting knekke meg!

Var veldig heldig og fikk 4 egg på frys, så det blir jo veldig spennende!

Synes hele prosessen er ganske fasinerende, så jeg håper det kommer noe godt ut av det tilslutt! Og håpet om at det skjer før istedet for siden er der ja....

Klem

Skrevet

Jepp :-) 6 desember i følge ønskebarns termin beregning! Så det blir verdens beste førjulspresang!! :-) Skjønner hva du mener med en pakke i året... Jeg er "bare" november barn da.. :-) Og har igrunnen alltid sagt at jeg skal aldri få barn så seint på året! Men nå har det selvsagt ingen betydning lenger!! Bare barnet kommer, om det er juni eller desember, så er det hjertelig velkommen! Men jeg kjenner meg igjen i det å alltid være minst, alltid fylle året sist... Det betyr jo ingenting når du er voksen, men når man er barn så gjør det... Men det er nok viktig å være litt bevisst på å gjøre forskjell på jul og bursdag ja, fordi om det er så tett :-)

4 egg på frys er jo kjempe bra! Det er jo to bonus runder (som jeg liker å kalle det) :-) Håper dere får klaff!! :-) Etter tunge tider trenger man noe positivt å se frem til! :-) Det gjelder hos også, vi har hatt en tung tid pga sykdom. Men nå er det selvsagt helt snudd! :-)

Fasinerende ja...Helt vanvittig at teknologien er kommet så langt! Det er så spennende! :-)

Skrevet

JUHU!!!!!!!!!!! Da tok jeg test idag og den var positiv!!!!!! Først ekstrem svak, så jeg trodde bare øynene lekte med meg, men når jeg lot den vente litt på seg, lyste den positivt!!!! ENDELIG!!! Er så glad!!!

Ringte Porsgrunn klinikken og fikk time til tidlig ul 5.mai :) Ville gjerne dit på første ul. Er så spent!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...