Gå til innhold

Har jeg født supermann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på tre uker reiser seg opp på albuene når han ligger på magen. Er ikke det fryktelig tidlig?? Han virker generelt veldig sterk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..tja.. Da har jeg i så tilfelle Superkvinnen i hus! ;)

13 dager gammel, så begynte hun med dette.

Legger til at vi har hatt time hos fysioterapeut fordi helsesøster

mente hun var FOR stram (kall det 'sterk'..) i muskulaturen.

Fant ikke noe galt, men det er tydeligvis ikke barebare å ha gitt

liv til små supermennesker, heller!

Skrevet

Hei! Min lille gutt gjorde dette fra han var et par dager gammel. Vet ikke hvor vanlig det er, men tror ikke det er helt uvanlig.Men gutten din er sikkert sterk da:) Har vært tidlig hele tiden. Snudde seg bevisst fra mage til rygg fra han var ca.1 mnd,og andre vei da han var akkurat 3 mnd. Reiste seg da han var 6 mnd, og gikk da han var litt over 8 mnd. Han var og generelt sterk i kroppen fra han var født. Hilsen en annen februarmamma:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Endelig fant jeg en slik link...

Min sønn klarte og løfte hode allerede første dagen, og nå i dag 18 dager gamel, snur han seg fra mage til rygg.. kan ikke fatte at han klarer det så tidlig.. Har det på film, litt morsomt å vise det til kjente, de blir rimelig overrasket.. :D

• 1 måned senere...
Skrevet

hehe det gjorde vår 4 dager gamle sønn og..men de bruker hodet og velter seg over... men blir mere bevistt etterhvert litt tidelig det nå ;) og så februar mamma

Skrevet

Min sønn løftet hodet rett etter han kom ut av magen, han reiste seg med albuene bare noen dager gammel, og var få uker da han snudde fra mage til rygg. Hvilken actionhelt har jeg da?

Nei da, det er mange babyer som er sterke fra fødselen av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...