Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hei jenter. Hva synes dere om disse navnene? (Vitus ligger på 11. plass som mest populært i danmark) Mannen i huset er dansk og navnene er funnet på en dansk nettside. Takk for svar )
Vannmann35 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Hvis du klikker her http://www.vitus.no/ - så kommer du til apoteket... Me andre ord ikke et navn jeg hadde valgt til sønnen min. Synes heller ikke det klinger spesielt bra, virker litt halvt, tenker "virtous" ... Silas derimot er et koselig navn!
ma-85 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Er ikke Vitus et apotek? Synes det var veldig rart... Silas liker jeg heller ikke - høres ut som "seilas"...
PinkBabyDoll Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Kjenner en Silas - kjempekult navn!! Vitus er kun apoteket for meg...
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Kan ikke si jeg liker navnene. Vitus er apotek og tror Silas er navnet på "skurken" i Da Vinci koden.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Vitus er et apotek, og mange forbinder det nok med det. Silas er den slemme albinoen i DaVinci-koden. Så nei, ville ikke brukt noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå