Gå til innhold

Når går dere over fra vognbag og over til sportsdelen til vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke gjort det enda... han er 6 mnd... 70 cm

har emmaljunga edge duo.

Håper den holder 1 mnd eller 2 til:)

Skrevet

Vi har gått over til sportsvogn.. hu er 5 mnd no.. å hu nekter å ligge i bagen.. men har jo rydden på skrå så hu ikke ligger eller sitter liksom.. hehe... så lenge hu er fornøyd er det greit..

Skrevet

ryggen skulle det stå..

Skrevet

Byttet da Leah ble 7 mnd, da var hun så nysgjerrig at jeg følte det var på tide:) Litt lettere for meg også hvis hun våkner før vi kommer hjem, så får hun sitte å se litt og blir ikke så sur:)

Skrevet

Jenta mi ville ikke ligge i dypvogn når hu var litt over 4 mnd.. hu er såååå nyskjerrig hehe... så hu har vi i sportsvogn...

hu stooor koser seg når vi er på trilleturer og på sentere...

men har ryggen på skrå så hu ligger sitter...

Skrevet

Takk for mange svar=)

Jenta mi er 7,5 mnd., så vurderer å legge vekk bagen hennes nå, selv om hu stortrives oppi der=)

Skrevet

Nei det trenger du vel ikke =)

Om barnet trivers er det bra at de holder seg til bag om det er plass. I sportsdelen skal barnet uansett ikke sitte oppreist før de kan sette seg opp selv. De som må gå over til sportsdel før barnet kan sette seg opp (slik som vi måtte), bør uansett ikke la barnet sitte oppreist men ligge (slik det beskrives over). Dette pga mulige skader på rygg/ hofte.

Kos deg med bag så lenge hun koser seg ;)

Skrevet

Vi byttet når han var ca 4 mnd. Hadde en liten brio kombi bag. Men han har ligget flatt hele tiden. Først nå i det siste vi av og til setter han opp litt, er 8,5 mnd. Han sover nesten alltid når vi triller... :-)

Skrevet

emilie blir 8 mnd nå og vi bruker fortsatt bag til henne. i bagen er det en plate vi kan sette opp så hun kan sitte om hun ikke skal sove.

vi kan nok bruke bagen 1-2 mnd til håper jeg!

Skrevet

Gjorde det da han var 4 1/2 mnd. I sportsdelen ligger han fortsatt flatt (6 mnd), men det er mye bedre plass til posen, og han trives bedre virker det som.

Skrevet

Milla er 7 1/2 mnd og jeg har nettopp byttet fra bag til sportsdel - var mer enn nok plass i bagen, men hun ville opp å se, var så utålmodig i bagen. Nå koser hun seg på trilletur:o) Har Bugaboo Cameleon.

Skrevet

vi byttet til sportsvogn når noah var ca 4-5 mnd... baggen ble for liten rett og slett... når han fikk sitte/ligge litt høyere i sportsdelen ble han et nytt menneske på tur.. stooor fornøyd... nå koser han seg med å kikke rundt seg hele tiden.. han er 8 mnd nå å sitter ordentlig som en storkar :) hhihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...