Mammapudding Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Leah spiser ei brødskive til frokost og litt pupp om hun har tid. Til lunsj får hun enten ei brødskive eller grøt. Prøver pupp først, men ikke alltid at hun har tid. Grøt i middagstider med fruktpure til dessert eller brødskiv hvis hun fikk grøt til lunsj. Prøver pupp først. Grøt til kvelds. Pupp hvis hun vil ha:) Hun nekter å spise middagsglass, så derfor det blir litt mye grøt, men hun får forskjellige typer da:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 her er sånn ca vår dag: 06.00: 100ml mme 09.30: en porsjon grøt 13.00: en skive eller fruktpure. og så prøver vi å gi 100ml mme. men han vil bare ha max 30ml 16.00: 1 middagsglass og litt frukt til dessert 19.00: en porsjon grøt. og prøver med melk igjen. mellom 30-50ml
Legekjærringa Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 jeg ammer en del fortsatt hver 3-4 time, og noe på natta, så min spiser til sammen fordelt på 2 måltider, 1 middagsglass og 1 lite beger fruktpurre (2/3 av et stort glass). Alltid pupp og litt vann etter fast føde. Min gutt er stooor (nesten 9 kg 7,5 mnd) så han får ikke for lite mat for å si det sånn. Prøver med litt brødskive uten hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå