Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Takk for alle flotte flotte støttende ord fra dere. Hjelper litt på sorgen. I natt er det en uke siden, lys tennes i vinduet kl. 23.00. begravelse i morgen.. Alt er så vondt, senga som står atme min, lukter baby, stellebordet.. skittentøyet hans.. melka jeg pumpa ut til han i fryseren.. den første bamsen.. koseteppet...ALT...
Mammapudding Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Uff, kan ikke forestille meg hvor fælt du må ha det nå! Har ikke ord..Sender deg en god klem.
Solskinnsjenta Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Lykke til i morgen! Håper at begravelsen blir en fin opplevese tross alt. Stor klem
litakine og Theodor Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 det er nok mange mammahjerter som gråter for deg og dine nå, jeg skal tenne ett lys kl 23 jeg og, så ditt ikke blir stående alene
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 åh, uff, så grusomt. Nå får jeg tårer i øynene og vondt i sjelen min. Har du mistet barnet ditt? Føler virkelig med deg nå og håper du har noen rundt deg som kan ta litt vare på deg nå. Ønsker deg alt godt, kjære du... Vet virkelig ikke hva jeg skal si, ord blir fattig trøst i sådan stund. gode klemmer fra meg hvertfall
pia_1 Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Huffa meg. Jeg er forferdlig trist på dine vegne. Jeg har tenkt på dere hver dag siden jeg leste innlegget ditt. Får helt vondt i kroppen av å lese det over. Dere har min dypeste medfølelse i denne tunge tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Våknet til en livløs Henning, for en uke siden i dag! bare 3 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Huff så tirsst.. HVor gammel var han?? Trøsteklem**
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Det er så trist så trist.... Jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå! Jeg tenker på dere. Do not stand at my grave and weep I am not there. I do not sleep. I am a thousand winds that blow. I am the diamond glints on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain. When you awaken in the morning's hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circled flight. I am the soft stars that shine at night. Do not stand at my grave and cry; I am not there, I did not die
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Huff så trisst. sender mange tanker på deres vei. har oxo tent lys i vinduet for lille henning nå. Stor klem***
line_n & sara Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 dette er ikke lett... ..tenker på dere. *trøsteklemmer* (så mange du vil ha)
Legekjærringa Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 så ikke innlegget før nå, så da tenner jeg et lite lys for deg i dag. Jeg blir sterkt preget bare ved å tenke på hva du gjennomgår nå. Jeg ønsker for deg fred og ro i sjelen.
sam-sarah Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 huff dette gjør vondt i hjertet og sjelen min, kan ikke forestille meg hvor vondt du har det . Jeg føler virkelig med dere , årene mine renner mens jeg skriver dette,å miste et barn er noe av detverste man kan oppleve. Jeg håper du får masse indre styrke og håper at du får nok støtte fra dine nærmeste gjennom denne tunge tiden . sender mange varme tanker og klemmer til deg . skal tenne et lys for lille henning vi også , klem
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Kjære deg.......huff dette ble en tårefull morgen for min del!!! Noe så trist..........jeg veit ikke hva mer jeg skal skrive jeg, ikke lett å finne ord.... Ønsker deg/dere lykke til i dag.......skal tenne et lys for lille Henning jeg.....
Dunder Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 Tenker masse på deg.. Håper det blir en fin seremoni i morgen..
Kosel Skrevet 20. mars 2008 #17 Skrevet 20. mars 2008 Har ikke ord.... - Tenner et lys for engelen deres i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå