Pluttiplutt Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 da hoppet jeg innom den kategorien og jeg...er det mulig. har forhøyede verdier av et eller annet og ble innkalt til kontroll i morgen for nye prøver osv. fint de tar så godt vare på oss:) hvordan er påskeformen til dere andre? nyter dere det fine været?
Solemio + 2 i magen Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Uffda Pluttiplutt, det høres ubehagelig ut! Håper de finner ut hva det kommer av og at noe kan gjøres for å bli kvitt problemet.
Pluttiplutt Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 har fått medisin, har tilløp til den potensielt farlige lever svangerskaps kløen. tatt nye blodprøver, og fått medisin som skal hjelpe. fikk virkelig sett disse små nurkene i dag på UL, og de har det godt, tv1 ligger LANGT ned i bekkenet og TV2 rett vedsiden, nesten hode mot hode..og de er så livlige at legen måtte vente for å få målt navlestreng. de sjekket kjønn en gang til i dag, for moro skyld.for å være 100% sikre på at det er en av hver. og hun så to gutter..og sjekket enda engang og så 2 gutter,det så vi jo selv og..så vi lo litt og diskuterte hva vi skulle gjøre med alt det rosa vi har fått, og jeg sa at de hadde trodd det var jente på 3D UL. hun sjekket en gang til, og de lå så tett inntil hverandre så hun hadde sett på samme baby, det var bare marh\giner fra den ene til den andre rompa.hehe. så hun fulgte rygghvirvlene, veeeldig nøye...og joda, en av hver..hehe..hun tok seg goood tid og sjekket flere ganger..snakk om ekstraservice:) for hun skulle jo egentlig bare måle blodgjennomstr;mning og se hvor bra de har det. godt når man treffer på leger med god tid får håpe medisinene jeg har fått lindrer denne kløen, for jeg blir snart halvgal..har ikke sovet på flere døgn. godt de fant ut så tidlig..viktigste er jo at disse 2 i magen har det best mulig:) stooor påskeklem til dere alle
sommerfuglene Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Får håpe på god effekt av medisinen, så du slepp desse plagene på toppen av tvillingsvangerskapet!! Søvn er me jo heilt avhengig av... Her merkes det veldig godt at uke 30 er passert, ser litt med gru på vekene framover... Men eg skal holde ut, alt for at desse to små i magen skal bli store og sterke før dei ser verden for første gang Håper du trivest i påsken! Her er det familiemiddager det går i, koselig det Påskeklem til deg òg
Pluttiplutt Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 rydder i påsken vi...eller jeg, for mannen min skjønner ikke helt hva det betyr å rydde.er det nå jeg skal nevne at det som blir barnerom skulle vært tømt og malt for 7 uker siden...gubben er effektiv.. gikk inn i uke 32 fredag så da er det ikke lenge igjen gitt. og jeg begynner å få litt panikk..mannen min bare ser på alle boksene som ligger rundt omkring, som jeg ikke klarer å løfte, og sier "i morgen" han vet at jeg kommer til å ta det til slutt. heldigvis har mamma sagt at hjemmehjelpen hennes kommer til meg neste uke for da kunne hun hjelpe meg litt...jippiii.. i mellomtiden går jeg og halvsynger på det snør det snør men ny tekst haha.. DET KLØR DET KLØR TIDDELIBOM det er det det gjør tiddelibom, nå klør det myyyyye mer enn før tiddelibom, og huttemegtu... litt humor må man ha..hehehe..
moden mamma Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 åhh... synest virkelig synd på deg! Det kan bare ikke være noe særlig å få slik svangerskapskløe... håper virkelig medisinen virker! Men du.. hva ble det til... er det to gutter? Eller var det jeg som leste feil - og at hun likevel fant en av hver? Håper se deg tirsdag på Hard Rock
Pluttiplutt Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 de fant en hver allikevel, de lå millimetre fra hverandre..lurte oss nesten helt. legen brukte 15 minutter på å virkelig være sikker hun. prøver å komme tirsdag:) klem
moden mamma Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 synest det er så rart.. at ungene kan ligge så tett selv om de ligger i hver sin pose! Mine lå ansikt mot ansikt, hender mot hender og føtter mot føtter... helt tett i tett nå sist - forstår ikke at denne skilleveggen kan være sååå tykk (4 mm) og masse fostervann i posene - når de ligger så tett i tett! (men det er vel ikke alt man skal forstå :-) ) sjåast! Frst - menyen på Hard Rock så veldig fristende ut.. mmm... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå