Em77 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg sliter med hvilken jeg skal velge. Planlegger aa kjope brukt (bor i storbritania saa har ikke mulighet til aa se paa de i en butikk. Saa lurer bare paa hva erfaringer alle har og hvilken jeg skal velge. Hadde Emmaljunga Cerox til min datter og var veldig fornoyd men liker ogsaa Duo Combi. Erfaringer????? EM77
peanut Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg dytter! for lurer på det samme...har veldig lyst på duo combi, men har ingen erfaring med denne.
Em77 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei, Jeg hadde veldig mange vogner til datteren min, men aldri dypvogn eller bag. Vi brukte bare sportsvogn med ullpose eller ullpledd under. Emmaljunga Cerox var min og min manns favoritt. Jeg har solgt vognene fordi jeg ikke vet naar neste mann vil komme (2 spontanaborter til naa). Vi bor i storbritania saa vanskelig aa finne en butikk som har vognene tilgjengelig for a prove trille. De beste vognene jeg har hatt maa vaere Bertini - 4 hjul styre mekanismen var fantastisk men understellet for stort (da jeg er liten). Jeg fant ikke mange feil med Cerox og kan ikke si at jeg noen gang syntes at den var tung... men som sagt saa kan jeg gjerne tenke meg en bag denne gang. Jeg har lest en del tilbakemelding i paa norske sider. Jeg liker duo kombi med vendbart styre, men de fleste sier at denne veldig god med bag men ikke god og trille som sportsvogn. Saa uansett om jeg liker den saa har jeg slaatt den fra meg. Jeg vurderer fortsatt Cerox - liker den fortsatt utrolig godt men vil ha enten myk eller hard bag til den. Det jeg liker med Cerox er detaljene mer enn noe annet. Den var ogsaa romslig og fantastisk god og trille. Jeg har ogsaa hort veldig mye posetivt om Teutonia men lurer paa hva gjensalgs verdien er paa de i forhold til Emmaljunga. Jeg lurer ogsaa paa hvordan City Cerox er aa trill og samme med Teutonia hvordan er Mistral vognen med sving hjul foran aa trille. Haaper aa bli gravid igjen saa skal prove trille noen vogner naar jeg er paa besok i Norge (April og August) og skal bruke min 3 aar gamle datter som forsoks kanin. Det beste er aa trille med en baby i fordi det er naar de begynner aa bli tyngre at du virkelig kjenner hvordan en vogn er aa trille. Den ene erfaringen jeg hadde med Cerox var at det var mye tyngre aa trille naar datteren min satt mot meg. Men det sier seg vel egentlig selv. Tyngden paa vognen er da i motsatt ende av styret og det blir tyngre aa lofte opp hjulene for aa snu eller komme opp paa en kant. Tror det er resultatet uansett hvilken vogn du velger. Et annet problem var at kalasjen datt ned en hel del naar jeg trillet med datteren mot meg, men jeg vet at dette er et problem som de hadde med 2005 vognene og haaper at det er noe de har forbedret i ettertid, slik som de har forbedret bremse systemet. Lykke til med ditt valg, men for meg saa har jeg bestemt meg for aa ikke kjope Duo Combi.
peanut Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Hei igjen:) ok...det var nyttig å høre noen erfaringer...blir helt forvirra av alle de vognene du kan få kjøpt....det er så mange fine, men hva skal en velge og hvilke er det mest plass i, varer lengst osv. Takk for svar:) masse masse lykke til med å bli gravid igjen! klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå