Gå til innhold

Teiteste innlegget i dag? Det er dette... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting... har vært litt her inne nå. Mest lest andres innelgg og har derfor merket meg noen nick som går igjen. Ut i fra det så danner jeg meg et inntrykk av hva folk mener/hvordan hverdagen deres er osv.....-hvis dere skjønner.

Noen har jeg jo også "fulgt" helt fra BIM, trimester 1, 2 og 3.

Selv har jeg byttet nick flere ganger og egentlig ikke skrevet så mange innlegg (og skrevet mange ganger under som anonym), allikevel slår tanken meg: Legger folk merke til meg? Og hva tenker dere om meg?

Ja jeg vet, dette var et dustete innlegg, men jeg poster det allikevel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var det beste innlegget i dag:)

jeg har ikke lagt merke til deg. men du virker som en person jeg gjerne skulle visst jeg hadde fulgt fra BIM

:)

Skrevet

ikke teit. hhahaha. hender jeg tenker det samme.. noen nick legger man merke til andre ikke :)

kan ikke si jeg har sett ditt før :) men det har du nok ikke om mitt heller... hihi.. jeg å leser mye her inne, sjeldent jeg skriver....

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til deg hverken nå elelr med mitt andre nick. Jeg tenker at du er en kjedelig pyse.

Skrevet

Hmm, jeg tror ikke jeg har lagt så veldig mye merke til deg. Vet jeg har sett nicket ditt før i det minste :)

Jeg er litt som deg egentlig. Leser veldig mye hva andre skriver, og har lagt ut de fleste innlegg som anonym, mest fordi jeg har vært redd for å drite meg ut =)

Men nå i det siste har jeg begynt å være mer aktiv selv, og også signere med nick for det meste :P

Når var du på bim forresten?

Skrevet

Har vært BIM/DIB bruker siden tja 2003 kanskje.. og noen nick har jeg lagt merke til ja.. kjenner igjen folk som jeg egentlig ikke aner hvem er men som bor på samme plass..

En ting å kjenne igjen også. men noen legger ut svært personlige ting også..

Ant folk diskuterer klestørrelser, soving, amming, blødninger osv er jo det slike forum er til...

Men noen legger ut MYE mer enn slikt.. og når man samtidig forteller alder,, antall barn hvor de kommer fra.. bilder og hjemmeside.. ja da vet jeg snart alt om "naboen" jeg..

Har byttet nick ofte igjennom siste årene.. somregel en gang i mnd, men siste året har jeg av diverse grunner beholdt nicket mitt.. signerer anonym her inne og holder meg unna skravle.. stort sett..

Skrevet

Men ditt nick kjenner jeg ikke ;-)

Skrevet

Var for det meste på BIM sommeren 2007. Føda i august.

Skrevet

Pleier også å lure på om noen har lagt merke til meg..hehe:) Husker å ha sett nicket ditt før.

Skrevet

hei, jeg er også fra august-klubben. Men siden du har skiftet nick flere ganger så "vet" jeg ikke hvem du er... dette nicket tror jeg er første gang jeg ser... Gratulerer med 7 mnd så langt ihvertfall fra en augustmamma til en annen.

Synes ikke dette var et dustete innlegg da.

Skrevet

Hehe, samme greia her. Vi var vel omtrent samtidig på Bim da, fikk 8. august, jeg! =) Når fikk du? Tiden går litt for fort syns jeg... =)Har også skiftet nick mellom BIM og DIB, og skriver for det meste under anonym.... skriver ikke så masse selv heller, liker best å lese. Men om andre husker meg eller ikke bryr jeg meg fint lite om egentlig...men nei, husker ikke nicket ditt-desverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...