Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Kan jeg blande de to sortene og så gradvis gå over til 6 mnd grøten? Noen tips? Tenker på om babyen kan få vondt i magen av den nye altså.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Bare byttet. 4mnd. blandes jo med mme/mm, 6 mnd. med vann. Men hadde til en porsjon 4mnd. grøt, i tilfelle 6 mnd. ikke falt i smak, men det gjorde den.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Nå husker jeg ikke helt.. Men er det noen 6 mnd. grøt som skal blandes med mm/mme da? Hvis begge skal blandes med det samme, så kan du jo blande. Men jeg ville ikke gjort det om den ene skulle blandes med melk å den andre vann. For da blir det for mye melk (for den som skal blandes med vann er jo tilsatt melkepulver). For mye melk kan også gi hard mage. Vi gikk bare rett over vi. Skulle ikke tro at babyen ble mer hard i magen av 6 mnd. grøten enn 4 mnd. grøten. Du kan jo evt. ha litt malt oppi, eller gi litt sviskemos/purè en gang til dagen eller noe.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ok:-) Har gitt henne ris/havre grøt som blandes med vann, så da bytter jeg bare og ser hvordan det går. Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Vi bare åpnet en ny pakke og tilberedte den slik det står på pakken. Meget enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå