Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

PÅ lørdag er det 4 uker siden fødsel... jeg har hatt problemer med halebeinet siden. Er det noen flere som har erfaringer med dette? jeg har blitt bedre men enkelte dager er sikkelige vonde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sliter også med det. særlig når jeg står lenge av gangen. eller sitter i spesielle stillinger i sofa/stol.

jeg slet med halebeinet fra før av da. pga en idiot på barneskolen som flytta stolen vekk da jeg satte meg ned.. vet ikke om du hadde problemer før du fødte? tror ikke det er stort å gjøre med det, bare passe på å ikke sitte/stå sånn så det gjør vondt. kan jo tenkes det blir bedre etter hvert da!

Skrevet

Jeg fikk også en skikkelig knekk i halebeinet i forbindelse med fødsel (hadde knapt plager i bekkenregionen før fødselen) det gikk veldig fort og snuppa kom som et prosjektil. Innbiller meg litt at det var derfor. Uansett, var nesten ikke gangbar de første ukene, kunne knapt sitte på en kjøkkenstol og måtte sette meg veldig forsiktig nedpå hver gang i sofaen. Snakket med legen om det på 6-ukerskontroll, og han mente det var veldig vanlig og ikke noe å gjøre med.

Nå er det 4,5 mnd siden fødsel og det er MYYYYE bedre!!! Heldigvis. Men kjenner det hvis jeg går og står mye, setter meg hardt ned på gulvet eller etter trening (spinning og øvelser liggende på ryggen)

Så fatt mot, mest sannsynlig går det over etter hvert. Vil i allefall tro du merker betydelig bedring iløpet av de neste par mnd! (ville bedt om røntgen e.l om det vedvarer over halvåret etter fødsel...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...