Gå til innhold

noen her inne som er på vektklubb.no? ang. kalorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lettere å få mange svar her, enn på mors kropp og slankedebatten syns jeg...

bare syns det virker så mye å skulle spise nesten 1700 kcal om dagen. har tenkt å gå ned 12 kg før august. andre steder anbefaler man jo å ikke overstige 1200 kcal for å gå ned i vekt..klarer dessuten sjelden å komme opp i 1700 kcal. spiser når jeg er sulten, og spiser det jeg vil, (ikke godteri i hverdagen da..) pluss at jeg går mye turer med småtten. noen andre som også syns det blir mye kalorier?? har ikke veldig peiling på sånt, bare litt kjipt dersom jeg går opp istedet hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel....et vanlig menneske trenger rundt 1200kalorier(tror jeg det var) for å BEHOLDE vekta.....

1700kalorier er jo ikke så mye:)

Jeg fikk ca samme(ammer så jeg bare legger på ca 500kalorier) og har gått ned 5 kg på 2 mnd.....du bør ikke gå ned fortere enn maks 1 kg i uka....

Det er viktig å spise ofte og lite(eller ofte og nok som jeg kaller det) så du opprettholder forbrenninga!

Spiser du for lite så går kroppen i spareflamme.

Skrevet

ok. da satser jeg på at det er riktig=) hehe

lite og ofte ja.. er så vanskelig å rekke å spise innimellom... tida går fra meg hehe.. men vet jo at forbrenninga går saktere dersom man spiser sjelden. 5 kg på 2 mnd ja, det er jo ikke verst=) har selv gått ned rundt 5 kg etter de "vanlige" kiloene en går ned med en gang ungen er ute. har ikke gjort stort for å gå ned, bare spist mindre og gått turer. men syns det er greit å ha et skjema å følge. så jeg vet hvor mye jeg kan spise om dagen:P tar litt tid, men er litt sånn asberger med sånne skjemaer og system , som mamma sier..:P liker å holde orden hehe.

Skrevet

jeg gikk litt lei greia:P men jeg hadde godt av å være med der fordi jeg spiste rett og slett for lite....og det er jo ikke bra når du ammer:)

Lykke til:)

Skrevet

takk for det!=)

hehe ja kan nok tenke meg atman blir litt lei etter hvert:P men man lærer i hvertfall hva en kan spise osv:)

ja man må passe på å spise nok når en ammer! lykke til videre du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...