Gå til innhold

Poppy!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som så mange andre satt jeg høygravid og glad og så påskekrimmen på nrk i går. Navnet Poppy var i sentrum, og jeg forelsket meg helt. Fint jentenavn? Bedre å skrive Poppi eller Poppie i Norge???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, syns det var fint. Passer best til en glad, ilter jente. Kanksje rødhåret. Poppie finest??

Skrevet

En av døtrene til tv kokken jamie oliver hetter poppy honey,ikke et navn jeg ville ha valgt men smak og behag hehe...

Skrevet

Sorry men jeg syntes det høres ut som et kalle navn på en kjærledegge:)

Skrevet

Forbinder poppy med sån duft greier til og ha i bilen...

Skrevet

Poppy betyr valmue på norsk så vidt jeg vet.

Synes ikke det fungerer på norsk. Poppy Hansen feks, høres ikke særlig bra ut...

Skrevet

Poppy Honey er datteren til Jamie Oliver ja, og Poppy er en valmue ja. Navnet lyder på meg mer som et kallenavn for Polina eller noe, samt at jeg tenker på frokostblandingen Honey Pops... Kunne ikke valgt navnet selv. Ellers var det en veldig bra krim:-)

Skrevet

Men hvordan gikk det til slutt i denne påskekrimen egentlig? Jeg gikk glipp av de siste 40 minuttene og fikk ikke med meg hvem som var den skyldige.. Er det noen som kan forbarme seg og fortelle hvordan det sluttet? Jeg ble så opprørt av denne historien, huff og huff, når barn er involvert..

Skrevet

hehe, det var henne. Leanne, eller Rachel som hun egentlig het. Barnepasseren. Det viste seg at du hadde hatt et forhold til faren til Joe Casper, og hun innrømmet i siste scene å ha drept både Poppy og Joe Casper. Hun ødela mange menneskers liv. Hvor langt så du? Den siste replikken fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg: "Jeg drepte dem begge. Hvorfor var dommeren så stren mot meg. Når jeg får barn, skal jeg passe ordentlig på dem", og så lo hun mens hun ble ført inn i cellen. Gale menneske.

Skrevet

synes poppie var finest.. det er søtt.. men litt uvant bare

Skrevet

Poppy er ganske vanlig i England, tror det var nr 23 i fjør. Jeg synes det er veldig fint, mannen min er ikke helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...