Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Snakker om en type blekestriper hvor det er pensel eller hette i pakningen. Har mellombrunt hår, vet ikke om jeg tør... Noen med erfaring?
Mammaen til 2007jenta Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 hette er best. la det sitte i 10min ekstra (til det stripene ikke er gule lengre). Lykke til:)
shimonie Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 hvis du har litt rødskjær i håret, selv om det ikke egentlig synes, ville jeg latt være. jeg er egentlig mørk blond,( og tydeligvis har jeg noen røde pigmenter som kommer fram når jeg bleker det) men har hatt brunt og svart hår før, og så prøvd å bleke det. det tar mange omganger hos frisøren før det ser sånn noenlunde normalt ut.. dyrt blir det og. det er mere gult enn blondt i førsten. ikke pent......'' gå og hør i en frisørsalong,hvis de sier at det nok går greit å bleke det, kan du nok prøve det hjemme!
MissBenz Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg har helt svart hår. Poly Super fungerer best på meg ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå