Gå til innhold

Hva synes dere om Ariela Linnea????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ariela er litt tungt, men jeg synes Ariel er ganske pent. Linnea synes jeg er nydelig, så jeg ville valgt Ariel Linnea eller bare Linnea.

Skrevet

Likar ikkje Ariela men Linnea er greit nok, sammen vart det en voldsom kombinasjon.

Skrevet

litt som påde pannekaker, flesk, tomatsuppe, biff og sjokoladefondant til middag på en og samme gang servert på en og samme tallerken...

Skrevet

Hadde jeg vært barn hadde jeg nok ønsket et lettere navn, og hva pokker skal man med to tre navn etter hverandre som ikke brukes??? Ofte har jo barn idag to etternavn også....Ser fint ut å skrive kanskje men man skal jo leve med dette. Hva ville du som voksen synes hvis du hette dette?? Jeg synes du skal velge et av navnene , for de er pene hver for seg, men som skrevet tidliger : too much!

Skrevet

Nei, nei, nei.

Grusom kombinasjon, altfor mye av det "gode".

Ariela er forferdelig. Linnea er vel greit nok. Sammen ble det fryktelig stygt, desverre!

Skrevet

Ariela Linnea er nok ikke en kombinasjon jeg ville valgt!

Hver for seg er Ariela et greit navn og Linnea et nydelig navn, men ikke slik du kombinerer dem...

Om du absoliutt vil bruke begge, ville jeg droppa a-enn i Ariel(a) og snudd på det, slik at det ble: Linnea Ariel :-)

Skrevet

Et forferdelig rosa prinsesse navn, men det er jo mulig at det er det du ønsker også da...

Skrevet

Synes dette ble for sukkersøtt etter min smak. Men liker du navnet, så skal du velge det.

Skrevet

Hehe... Jeg pleide å passe ei jente som heter Ariela Linnèa :) Så for meg er det en helt grei kombinasjon :)

Skrevet

ariel er penere enn ariela... fine navn, hver for seg, ble litt mye sammen..

da var forslaget ariel linnea bedre.. litt ettere

Skrevet

Vet bare om ei som heter Ariela Linnea.. Ville aldri gitt unga mine så sukkersøte navn nei...

Ville bare høre deres mening :)

HI

Skrevet

Hmmm.... Dette ble litt i overkant sukkersøtt og klissete synes jeg! Å sette så to søte navn sammen blir smør på flesk spør du meg. I tillegg blir det for mye liker bokstaver med 3 a'er, 2 i'er og 2 e'er. For eksempel lyder Alva Linnea eller Ane Linnea mye bedre i mine ører!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...