Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å holde håpet og humøret oppe under forsøk. Jeg har vært heldig å få en fantastisk datter etter 2 ivf forsøk. Vi ønsker så gjerne å få en søsken til henne, men etter 2 negative forsøk er jeg blitt veldig negativ til at vi skal klare det. Hvordan holder dere å holde håpet oppe?

Noen som har noen tanker å dele i denne "stille uke" som påskeuken kalles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tøft! Jeg har vært til utskraping i dag etter en blighted ovum (tom fostersekk). Har vært gjennom et negativt forsøk, og en sa tidligere også. Har prøvd å bli gravid i tre år, uten å lykkes. MEN jeg holder meg oppe ved at jeg ser at det går til slutt. Bare se på alle de som lykkes til slutt her inne. Anestesi sykepleieren min i dag, hadde vært gjennom utskraping tre ganger selv, men det gikk til slutt. Det er det jeg og tenker når jeg er langt nede. I går grein jeg meg tom for tårer, og i dag tenkte jeg på når vi kan sette i gang igjen.

Jeg høres tøff ut nå, men det er det som holder meg oppe når jeg er langt nede. For jeg har tøffe tider jeg og, som alle andre.

VI KLARER DET TIL SLUTT ALLE SAMMEN! :-)

Skrevet

Hei... har selv prøvd i over 11 år uten å lykkes, er barnløs. Min kjære har to barn fra før så jeg er så heldig å få være stemor da, en liten trøst!! hehe..

Har vært igjennom 3 ivf forsøk i danmark og nå i gang med mitt 4 forsøk i porsgrunn.

Det er super tøft og et helvete innimellom, men jeg har sagt til meg selv, så lenge kroppen og psyken orker gir jeg meg faan ikke ;)

Jeg har som motto for meg selv; den som gir seg har tapt!!!

Men at det er tøft, er det ingen tvil om!! Og jeg vet så godt hvordan jentene her inne har det (de barnløse)... det står STOR respekt!!!

Men en er ikke alene og det er godt å ha disse sidene, og kunne prate sammen. Har jo ingen venninner her hjemme som skjønner en dritt av dette her, eller engasjerer seg i dette her.. De har jo blitt gravide alle sammen bare de har luktet på ei gutte truse :-( urettferdig!!!

Men nå er det påske og sprøytene blir satt hver dag kl 07 hehe aldri fred og få!!

God påske og nyt finværet.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...