Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 han ruller som bare det rundt på gulvet, og har begynt å dra seg fram med hendene...men ingen tegn på å sitte eller prøve å reise seg. Ikke står han på alle fire heller enda...Gjør deres barn på samme alder det?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ingen av mine, slapp av:-)! Begge begynte å gå på normal tid for det.
Mammapudding Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Leah er 7,5 mnd og hun snur seg rundt på magen, men ikke kan hun åle seg og ikke er hun oppe på alle 4 å hun kan i alle fall ikke sitte selv:) Begynte å passe 3 barn da de var ca 10 mnd og da hadde de nettopp lært seg å sitte selv..med puter rundt seg for de bare falt når de ble slitne:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Til HI. Dette høres akkurat som min gutt. han blir 8mnd 28.mars og han åler seg fremover,men er ikke oppe på alle fire og prøver ikke å sette seg opp... var litt bekymret for dette jeg også,for de andre rundt han kunne dette. Men han er ikke seint ute,for normalen fins ikke:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Ok, takk for svar, godt å høre at min er som de fleste på sin egen alder. Leste i dag et hefte om utvikling, der det sto at de ofte startet å holde seg i bordet og bevege seg på denne tiden(!) Så begynte å lure litt her...hehe...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Dette er nok helt normalt, så du kan trygt slappe helt av JEnta mi var tidlig ute, tror jeg. Da hun var 7 mnd kunne hun rulle fra mage til rygg- og fra rygg tilbake til magen. Hun krabba og begynte å reise seg langs bord ol da hun var 7,5 mnd..
Snupi27 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 jenta mi er snart 8 mnd og sitter heller ikke selv enda. jeg kan sitte bak elle rved siden av henne, da kan hun sitte litt alene men jeg må være i nærheten fordi hun tipper over. hun åler seg heller ikke framover. men prøver å komme seg opp i krabbestilling og det reulterer i at hun "går" bakover istedenfor. hehe..
FanteGuri Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jenta mi gjorde heller ikke det da hun var på gutten din sin alder. Nå er hun snart 10 mnd, og kan sitte oppreist nå, men det tok da sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå