Gå til innhold

baby-feeder...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger bruker dere samme "posen" til feederen??

Og vasker dere bare med børste og Zalo??

Hvor lenge kan f.eks eplebitene knaskes på?? Bytt ut etter noen timer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt....

Anyone????

Skrevet

Jeg vasker den etter hver gang den har vært i bruk, dvs etter at frøkna er ferdig med å spise den som er inni. Vasker den jo ikke for hver gang jeg putter noe oppi den, som f.eks. at frøkna har spist opp det som er i og vil ha mer. Vasker hele greia med Zalo, demontert.

Skrevet

Takk for svar =)

men når er det på tide å bytte pose da?? kaste den gamle??

ser du det bare ann ettersom den blir ekkel..??

Hva pakker du oppi??

Kommer bare på eple, pære og agurk =)

Skrevet

Jeg skyller posen godt også hiver jeg den i oppvaskmaskina. Etter det koker jeg den. Sikkert unødvendig å koke den nå (9mnd), men jeg gjør det likevel :)

Nå spiser gutten min opp frukten, men om eplebiten blir brun og ekkel kaster jeg den og gir evnt en ny.

Du kan putte oppi hva som helst! Agurk, pære, mango, eple, avocado... kommer ikke på mer :)

Husk å sjekke sømmene på posene før du bruker dem! Jeg kaster posen når jeg syns den ser "utbrukt" ut.

Skrevet

er det bare jeg som er utafor eller, hva er en baby-feeder?? hehe

Skrevet

Legger den i vann i Zalo over natten noenganger jeg, den blir jo litt masfarget av f.eks eple... Men de koster jo endel da, sålenge den er hel og fin kaster jeg den ikke, vasker og koker den hver dag etter bruk og synes det holder greit.

Prøvde melon i til vesla her med stort hell, hun "sugde" det i seg på et blunk og ville ha mer.

Skrevet

Er veldig lyst å prøve baby-feeder på min 5 måneder gamle gutt. Han fikk tenner når han var 3 måneder og biter på alt. Hva koster baby-feeder og selve posene?

Skrevet

De koster ca hundre kroner. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...