Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Det er sikkert noen her som har sendt mail til Stork, hva er deres erfaring- pleier de svare kjapt ? Jeg har nå sendt et par mailer, den ene for en måned siden, den andre fredag for snart en uke siden, ikke fått svar på noen.. har sendt til adresse: [email protected] som jeg fikk oppgitt av Stork. Merkelig - får uansett ta en telefon over påske. Jeg ønsker å gjøre noen endringer angående donorønsker, kan en gjøre dette over telefon/mail eller må en sende hele journalen på ny?
Silje69 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hei, Jeg har opplevd at Stork både har vært veldig trege med svar (dvs aldri) og veldig raske (på dagen). Det er nok lurt å ringe dem i stedet, selv om de burde ha svart på mail (så mye de skryter av servicen sin på nettsiden). :-) Adressen du har er riktig. Jeg tror sikkert du kan si det med endrede donorønsker per telefon.
hegeno Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har sendt epost til Stork tre- fire ganger og har alltid fått svar i løpet av en dag, så jeg har kun positive erfaringer med å dem på dette området også.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Må være meg de har noe imot da. jeg har fremdeles ikke fått svar på en eneste mail - he.he.....
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 jeg snakket med dem i går morges, og da jeg refererte til en mail jeg hadde skrevet, unnskyldte hun seg og sa at de har det veldig travelt for tiden. det beste er nok å ringe når du har konkrete spørsmål du trenger svar på kjapt. :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Har forstått de har hatt det travelt ja, har vært litt vanskelig å komme gjennom på tlf også (Mange som ønsker barn for tiden hihi..). Men nå har jeg fått svar på alt jeg ønsket da er alt såre vel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå