Gå til innhold

Mail til Stork

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert noen her som har sendt mail til Stork, hva er deres erfaring- pleier de svare kjapt ? Jeg har nå sendt et par mailer, den ene for en måned siden, den andre fredag for snart en uke siden, ikke fått svar på noen.. har sendt til adresse: [email protected] som jeg fikk oppgitt av Stork.

Merkelig - får uansett ta en telefon over påske.

Jeg ønsker å gjøre noen endringer angående donorønsker, kan en gjøre dette over telefon/mail eller må en sende hele journalen på ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har opplevd at Stork både har vært veldig trege med svar (dvs aldri) og veldig raske (på dagen). Det er nok lurt å ringe dem i stedet, selv om de burde ha svart på mail (så mye de skryter av servicen sin på nettsiden). :-) Adressen du har er riktig.

Jeg tror sikkert du kan si det med endrede donorønsker per telefon.

Skrevet

Jeg har sendt epost til Stork tre- fire ganger og har alltid fått svar i løpet av en dag, så jeg har kun positive erfaringer med å dem på dette området også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også bare positive erfaringer.

Skrevet

Må være meg de har noe imot da. jeg har fremdeles ikke fått svar på en eneste mail - he.he.....

Skrevet

jeg snakket med dem i går morges, og da jeg refererte til en mail jeg hadde skrevet, unnskyldte hun seg og sa at de har det veldig travelt for tiden. det beste er nok å ringe når du har konkrete spørsmål du trenger svar på kjapt. :-)

Skrevet

Har forstått de har hatt det travelt ja, har vært litt vanskelig å komme gjennom på tlf også (Mange som ønsker barn for tiden hihi..). Men nå har jeg fått svar på alt jeg ønsket da er alt såre vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...