Gå til innhold

Press opp i ribbebena:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

urk. Ja.

Mye nattesøvn som har blitt borte pga. vondt over magen.

I forrige uke var det så ille at jeg sov 2-3 timer natta i tre døgn etter hverandre, noe som var ekstremt dumt ettersom jeg hadde klart å unngå å bli smittet av forkjølelse/influensa i mange uker. Med så lite søvn var det uungåelig å bli syk og jeg har nå vært syk i over en uke. Søvnen begynner heldigvis å ta seg opp igjen nå og jeg kjenner at det ikke er lenge til jeg er frisk igjen. Men fytterakkern så slitsomt å være forkjøla oppå graviditeten! Hold dere friske! Veldig glad for at jeg ikke allerede har en smårolling nå ... (Hvordan klarer mødre det?)

Hehe, våknet med et gigantisk håndavtrykk rett under ribbeina her om dagen. hadde i stor frustrasjon plassert hånda der for å få litt fri om natta og kanskej sove litt lenger enn kl 5 (er vel litt kravstor der men hehe).. Plutselig var kl9 og jeg lo godt da jeg så i speilet!

ja, føler nesten litt pustebesver. Våknet med litt panikkk en natt her, følte jeg ikke fikk puste. Og tenkte "herregud, det er 10 uker igjen. dette klarer jeg ikke!" men så snudde han litt på seg og da hjalp det. er litt forskjell fra dag til dag.

Annonse

sånn har jeg det og.. det min lillegutt gjør er å ligge seg over ribbebena..hehe.. skikkelig rar følelse. her forrige dagen lå han sikkert minst fem cm over... kjente det kjempe godt med hendene.. sambo var helt fasinert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...