Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Leah Isabell, ifølge ssb ingen andre som heite ditta (3,2,1 eller 0 stk)... noen som likte forslaga? Ev. noen andre mellomnavn til Hannah eller Leah? Takk takk:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 foressten, 8 stk heite Leah isabell, men ingen heite Hannah Isabell:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Hanna Isabell! :-) Egentlig er jeg ikke særlig glad i navnet Hanna, men jeg er desverre så lei av Leah. Hanna Isabell klinger fint syns jeg :-)
ma-85 Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Synes ikke Isabell passa som andrenavn til hverken Hanna eller Lea. Ville funnet på noe annet....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Hanna er vakkert og Lea(h) er helt ok. Jeg synes at Isabell derimot er et skikkelig tacky navn som ikke passar fornavna. Hanna og Lea står fint alene, men her er noen forslag: Hanna Marie Hanna Matilde Hanna Josefine Hanna Emilie Hanna Sofie Lea Ingeborg Lea Konstanse Lea Otilie Lea Kristin Lea Helen
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Hannah Emilie er absolutt et navn fra di liste som eg kommer til å vurdere:-) Er litt lei mellomnavn som Sofie og Marie, er det eventuelt andre navn som kan passe ilag med Hannah?
Vannmann35 Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Hannah Elisabeth er nydelig synes jeg da :-) Er ikke glad i Isabell. Ellers, hva med: Hannah Margrethe Hannah Christina Hannah Andrea Hannah Maria Hannah Emelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå