Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er 6+1 idag og har ikke fått legetime før om to uker. Er litt usikker på om jeg kan ha blitt gravid en mnd før, - men mest spent på om hjertet slår... "Går det an" å bestille tidlig UL før man har vært hos fastlegen? Fastlegen kan jo ikke se hjertet uansett...

Annonse

jeg havnet på sykehuset jeg, pga di trodde d var en exu.for jeg hadde så veldig store smerter, men d var bare en forstoppelse... :). derfor fikk jeg tidlig ul... men jeg har bestillt ny time til ul den 9 april, dette er privat og koster 500 kr.......

så dette kan du fint gjøre, bare finne ei som tar ultralyd privat... d er ganske betryggende å få sett nurket... :)

Blir så glad for å høre det går bra med folk! Jeg er nemlig så utrolig bekymra! Jeg er i 7. uke,- gravid for første gang! Jeg har så utrolig vondt i magen, og er redd for at noe er galt. Skal ringe legen min imorgen å få en time,- søstera mi mista i 6 mnd,- og det kommer nok til å prege hele graviditeten min er jeg redd. Men vet man ikke kan tenke det værste, men er er redd for å miste for jeg og mannen min er så lykkelige for den lille spiren!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...