Gå til innhold

Roper et forsiktig hurra........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt to positive tester i ettemiddag - 16 dager etter AIH forsøk........ men roper litt forsiktig for har jo ikke fått svar på blodprøven enda.... og har ingen nevneverdige symptomer..... hadde langt flere symptomer sist jeg var gravid ( endte i SA)......hmmmmmm- det endelig hurra kommer nok etter påske...

Ønsker alle dere flotte damer her inne en riktig god påske!!!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer meg graviditeten.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Kjekt med en liten "påskekylling" i magen :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE:)!!

Ville bare fortelle deg at den gangen jeg ble gravid og det gikk bra merket jeg null symptomer:) De gangene det ikke gikk bra hadde jeg masse tidlige symptomer. Dette går nok bra skal du se:)

Lykke til videre!

Skrevet

GRATULERER så mye! Kos deg masse fremover. Det blir en påske du ikke glemmer.

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye,fy flate så fortjent!! du har vært her en stund du nå...husker vi pratet litt på BliGravid...jeg starter spray i morra.

Lykke til videre og kos deg med magen:-)

Skrevet

Takk alle sammen - og takk for oppmuntrende ors, milk! - og til deg "venter på lykkeliten" - Det stemmer at vi snakket sammen på bli gravid! Har vært her siden nov-06 !

Ønsker dere alle riktig lykke til!!! Det er så godt å ha noen her inne å fortelle dette til!

Prøver meg på et nytt nick......

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med spiren!:D Og god påske!

Skrevet

Hurra, så deilig!! :-)

Nyt påsken, og kooooooooos deg!! :-)

Skrevet

Å så gøy!!!

Var dette ditt første AIH eller? .. venter på å teste på mitt 3. forsøk jeg nå og håper virkelig jeg får like gode nyheter som deg!!!! =)

Nyt påsken!!

Påskeklem fra meg!

Skrevet

Ja, det er vårt første forsøk, elmaani! Håper det sitter for dere også nå!!!!! Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...