PeggyPreg Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har tatt to positive tester i ettemiddag - 16 dager etter AIH forsøk........ men roper litt forsiktig for har jo ikke fått svar på blodprøven enda.... og har ingen nevneverdige symptomer..... hadde langt flere symptomer sist jeg var gravid ( endte i SA)......hmmmmmm- det endelig hurra kommer nok etter påske... Ønsker alle dere flotte damer her inne en riktig god påske!!!!! klem
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer så mye Kjekt med en liten "påskekylling" i magen
milk Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 GRATULERER SÅ MYE:)!! Ville bare fortelle deg at den gangen jeg ble gravid og det gikk bra merket jeg null symptomer:) De gangene det ikke gikk bra hadde jeg masse tidlige symptomer. Dette går nok bra skal du se:) Lykke til videre!
74skytte Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 GRATULERER så mye! Kos deg masse fremover. Det blir en påske du ikke glemmer.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer så mye,fy flate så fortjent!! du har vært her en stund du nå...husker vi pratet litt på BliGravid...jeg starter spray i morra. Lykke til videre og kos deg med magen:-)
PeggyPreg Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2008 Takk alle sammen - og takk for oppmuntrende ors, milk! - og til deg "venter på lykkeliten" - Det stemmer at vi snakket sammen på bli gravid! Har vært her siden nov-06 ! Ønsker dere alle riktig lykke til!!! Det er så godt å ha noen her inne å fortelle dette til! Prøver meg på et nytt nick...... Klem
Smurfeline81 Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye! Kos deg med spiren! Og god påske!
aagder Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Hurra, så deilig!! :-) Nyt påsken, og kooooooooos deg!! :-)
elmaaani Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Å så gøy!!! Var dette ditt første AIH eller? .. venter på å teste på mitt 3. forsøk jeg nå og håper virkelig jeg får like gode nyheter som deg!!!! =) Nyt påsken!! Påskeklem fra meg!
PeggyPreg Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2008 Ja, det er vårt første forsøk, elmaani! Håper det sitter for dere også nå!!!!! Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå