Gå til innhold

har nettopp funnet ut at typen driver å sexchatter på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis med en han kjenner litt fra før av, på msn. Om når de skulle ha sex osv osv. Vi har hatt et ganske labert sexliv i det siste. Men må jeg godta dette her? Kan liksom heller ikke konfrontere han med at jeg har overvåket datamaskinen og sånt. Men nå sitter jeg her og hylbæljer og har mest lyst til å pakke noen klær og diverse og bare ta barnet vårt med og dra til mine foreldre. Dette klarer jeg bare ikke lengre.

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfrontèr han! Hvis dette er en god venninde av han feks, kanskje det bare er en "talemåte" de bruker? (Ikke for å forsvare han altså) Bare lurte på om du vet hvem hun er/hva slags forhold de har osv.

Ikke bry deg om at du har overvåket dataen..si du hadde dine grunner, blir han sur for det-er dette bare et sikkert tegn på at han har noe å skjule!!

Skrevet

Dette kan du jo ikke leve med så her må du nok bare være ærlig og si at du ved en tilfeldighet fant ut da du skulle logge deg på.

Og nei UANSETT hvor labert sexlivet er så skal du aldri godta noe sånt. Det er utroskap selv om det foregår på nettet. T.o.m kun snakk om det ville vært overtramp nok for meg.

Jeg synes faktisk du burde ta en tur til dine foreldre, du trenger jo ikke å forklare dem noe annet enn at det er en krangel. Og så får han seg et skikkelig støkk, vil han ha deg og barnet så må han tenke med hodet på toppen også!

Skrevet

Ifølge han kjenner de ikke hverandre så godt,fordi jeg spurte om hvem det var en gang tidligere jeg kom over navnet, og det var da jeg begynte å bli mistenksom. Kjenner at jeg holder på å gå på veggene her.

Vet ikke om jeg skal klandre meg selv, men har vært en del sjalu i forholdet vårt, og det har kanskje gjort sitt for å fremkalle dette hos han. Ikke vet jeg annet en at jeg har så lyst å konfrontere han med det, men vil egentlig ikke både fordi jeg er veldig glad i han og barnet, og om det skulle være en prat mellom dem som ikke er seriøs så driter jeg på draget.Men jeg har aldri gjort noe sånt med andre menn, det har vært under min verdighet.

Skrevet

Du kan ikke klandre deg selv hvis det skulle vise seg at han holder på med ei annen/flørter el lign. Det er han selv som må stå ansvarlig for dette, har ingenting med deg å gjøre. Uansett-jeg hadde tatt det opp med typen min med èn gang, og om det kun har vært snakking og ikke noe annet-hadde jeg bedt han gi faen i det fremover om han virkelig bryr seg. Gjør han ikke det, hadde jeg sikkert pakket og dratt..

Skrevet

Eh du må da ikke klandre deg selv! Vet ikke hvilket forhold dere har men jeg vil tro at det ikke er normalt at man skriver ting om sexakter/når man skal ha sex selv som en spøk. Det ville jeg aldri gjort selv eller tolerert fra min partner. Hadde han sagt det var en spøk så ville jeg uansett vært såret for slik tuller man bare ikke med. Ut av respekt for deg, både som kjæreste og mor til hans barn så burde han holde seg for god til dette.

Skrevet

Vel, det er jo tydelig at du har hatt god grunn til å være sjalu!! Bare å bruke mye tid på å chatte på nettet med andre damer ( sex eller ikke sex snakk ) hadde vært noe jeg ikke hadde tålerert. I såfall måtte det vært med noen jeg og var trygg på.

Iallefall, jeg hadde reagert sterkt. Konfrontert ham og holdt meg borte et par dager. Sørget for å ta med meg batteri eller ledningen til pc sånn at han ikke fikk bruke den!

En god forklaring og dyp og ærlig unskyldning og en ekstra innsats i forholdet kunne gjort susen og selvfølgelig slette henne fra msn etc.

Et labert sexliv er ikke unskyldning, da prøver man å jobbe med det i stedet. Man gir for lett opp syns jeg og er for utålmodige når det gjelder sex etter fødsel!

Skrevet

Takk,det er fint å høre at jeg ikke er alene om å føle det på denne måten. Endatil etter de kranglene vi har hatt når jeg har vært sjalu og mistenkt han for ting, så har han brast ut i tårer og fortalt hvor sårende det var og hvor mye det ødela for forholdet vårt når jeg hele tiden beskyldte han for slike ting.

Men kan det ikke være på grunn av min sjalusi at han rett og slett gir fan nå for at jeg kommer uansett til å være slik?

Jeg er så sliten i hodet og kroppen, han kommer hjem snart. Har invitert noen venner over og skal lage mat og ha det hyggelig, men vet ikke lengre...

Skrevet

Nei, det er ikke greit..

Jeg tok samboern min i å snakke med en jente på nettet som han kjenner fra lenge siden, og selv om det ikke var noe sex prat mellom dem om hva de skulle gjøre med hverandre osv, så var det ganske grisete prat og det liker jeg ikke.

Hadde jeg snakket slik med en gutt så hadde det vært helvete løs her tenker jeg.. Hva hadde han sagt om du hadde snakket slik med en gutt som han gjør ?

Jeg konfronterte han med det, og han ble skikkelig sinna først, men kom etterpå og sa unnskyld og skjønte han ikke skulle blitt sinna og skulle ikke prate slik med henne mer osv..

Jeg synes hvertfall du ikke skal finne i deg slikt.. jeg mener det er en form for utroskap !

Skrevet

Da var jeg dratt.Sa til de som skulle komme ikveld at jeg var blitt syk og at vi kunne ta det en annen kveld.Samboeren min ble målløs da jeg begynte å pakke bagen med de mest nødvendige tingene.Syntes jeg overreagerte sa han,men det driter jeg i.Nå får vi se hvordan det går heretter,kanskje han forstår bedre grunnen til min usikkerhet og sjalusi.Nå har han iallefall selv bevist for meg at han ikke er til å stole på.

Skrevet

Du gjør det rette. Håpe han får en støkk i seg og angrer

Skrevet

Hei Anonym. Jeg skriver på min kjærestes konto her, etter hun leste dette innlegget for meg, så dette får gå for min regning. Men det er min klare mening at dette er et symptom på et mye større problem.

Selvsagt skal du ikke måtte finne deg i slik adferd fra en kjæreste, men det hjelper ikke så mye å bare si at "dette er ikke godt nok". Det jeg synes du bør gjøre er å ta opp problemet med ham, og prate med ham om hvorfor forholdet er der det nå er. Du føler jo selv at dere har hatt et labert sexliv. Hvorfor har dere det? Hva kan dere gjøre med det? Jeg forutsetter at dere begge er interessert i å løse problemet og å få et trygt forhold igjen.

Dette handler ikke om å grave i fortid, om å ta hverandre for det ene eller det andre, men å få på det rene hvorfor forholdet deres har kjørt seg fast i en hengemyr. Og deretter prøve å gjøre noe med det.

Jeg foreslår at dere tenker stort. Det er nok ikke så mye om hvem som går ut med søpla eller hvorvidt han har spesielt dårlige surfevaner, men kanskje mer om hvorvidt du føler deg ivaretatt, om han følgelig føler at det seksuelle nå er mindre viktig for deg, eller noe slikt... og den onde sirkelen som naturlig følger. Prøv å komme helt til bunns i problemet! Dersom dere klarer det, tror jeg at slike symptomatiske utslag som flørter med andre vil løse seg. Det er noen menn som aldri vil slutte med slikt uansett hvor godt de har det, men jeg tror de er i et mindretall. Snakk gjerne med noen utenforstående (profesjonelle) for å få noen tips.

Lykke til,

TE

Skrevet

Heilt enige me de andre. Stå på ditt ikke la han øvestyre deg med unskyldninger. Holda oss oppdatert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...