Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Karlotte? Dette het min tipp-oldemor og jeg synes det er litt tøft. Kan jeg eventuelt bruke Karla da som oppkalling? Hva med: Edvin Oskar ?
Vannmann35 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Karlotte er fint, og du kan godt bruke Karla. Edvin og Oskar er jeg ikke så glad i - litt for harde navn etter min smak.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Karlotte var egentlig ganske fint, synes du godt kan bruke det. Ville brukt Karla først, men kanskje Karlotte egner seg best som mellomnavn? Edvin og Oskar er helt greie..
prebs Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Karla synes jeg var finest, eventuelt Charlotte! Oskar liker jeg veldig godt. Ikke så glad i Edvin, men synes Edvard er kjempeflott:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Karlotte har jeg aldri hørt før! Syns det var litt tøft ja :-) Syns kansje Charlotte er litt finere, men Karlotte var jammen ikke værst. Karla er helt greit navn, og det er et bra navn som oppkalling også etter Karlotte. Jeg liker både Oskar og Edvin, syns det er tøffe navn!
ma-85 Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Synes ikke Karlotte er så veldig fint, men klart du kan bruke det! Synes ikke Karla er oppkalling. Oppkalling er etter min mening å bruke det konkrete navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå