Gå til innhold

Noen her som opplevde å kaste opp og være dårlige tidlig i svangerskapet, også vips dagen etter var alle symptomer borte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet opp og vært dårlig i litt over en uke nå... døgnet rundt.. er 7-8 uker på vei... vips i dag tidlig så var ALLE symptomer borte... kanskjke jeg bare er heldig denne gangen.. men er det vanlig så tidlig a?? noen som har opplevd dette?? blir jo så nervøs... sykehuset er ikke villig til å hjelpe og legen min har jo ferie nuh... typisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp! sånn hadde jeg det også!! noen dager var jeg helt super form, mens andre hang jeg over do hele dagen.. veldig opp og ned kan du si;)

Skrevet

oki tusen takk :) da er det håp.. hehe...

så vanskelig å være tolmodig nå når det er stengt overalt i påsken...

Skrevet

Jeg og hadde det sånn... Gikk helt bra, kvalmen kom som regel kjapt tilbake! Nyt de dagene du slipper! :) Jeg fikk mast meg til legetime når jeg plutselig var sånn, legen bare lo av meg og syns heller jeg burde kose meg med en dag uten oppkast ;) Men jeg var jo superbekymret... Hehe... Men er visst veldig vanlig at det varierer litt fra dag til dag!

Skrevet

hehe.. der ser du.. ringte føden jeg da. helt håpløs jeg.. tror de lo litt av meg der også.. hihi.. vel vel.. får håpe alt står bra til :)

bare godt å høre at dette gjelder flere :))

Skrevet

d r sånn d r å være gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...