Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Fikk telefon fra legen, vi faar dekket opp til 3 forsoek!! Men ikke inkludert reiser de neste gangene..Aah naa ble jeg litt lettet ja, da gubben sa han driter i om han maa betale en reiseandel... Saa naa skal jeg drikke meg full i paaska.feire litt....hehehe
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Men får ikke alle dekket for inntil 3 forsøk da?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg holder ikke til i Norge ;-) (oensker at jeg gjorde det i denne sammenheng ja..)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Oki da skjønner jeg.. men det er jaggu ikke mange grunner som er bra for å bo i norge, iallefall når det gjelder dette med prøverør ((
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, maa si at dere ikke vet helt hvor godt dere har det i Norge naar man sammenligner det med andre land da.. Skulle gjerne vaert i Norge jeg ja..(ja har hjemlengsel ;-) )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Hvor bor du hen nå da? hvor bodde du før? jeg bor i vestfold.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 Bor i Belgia.. Ikke den fineste plassen aa bo egentlig..Faktis utrolig dyrt her nede..(sammenligna med loenn og skatt..Lav loenn, ufattelig hoy skatt)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Men hvor er du fra? og hvor lenge har du bodd der nede? Var det kjærligheten som fikk deg dit hihi....
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, vil ikke gi for mye opplysninger her inne. Vil gjerne vaere litt anonym ;-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Oki... det respekter jeg fullt ut :-)) vil bare ønske deg alt godt og masse lykke!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2008 Takk, dere og! Haaper virkelig du faar en spire til aa sitte snart! Ser fra Nicket at du er paa 4 ivf allerede?? Selv er det "kun" foerste forsek, men som alle andre, hadde vi jo haapa aa faa det til paa foerste forsoek, men den gang ei.. Kan jeg spoerre hvorfor dere gaar igjennom IVF? Du kan sende PM om du vil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå