Ønsker.. Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 hei. har fått brev fra legen min i dag om at den glukoseprøven de tok i forhold til utredningen min var positiv.. hadde funn som var forenelig med sukkersyke. kan det ha noen sammenheng med at jeg har mistet så mange ganger? noen som vet???
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Ja det kan det... jeg er insulin resistent, no som nedsetter fertilitet og som kan føre til SA...og det er forstadiet på diabetes. Desverre har ikke mange leger noe greie på dette her, og både leger og diabetesforeningen gir feil kostholdsråd til diabetikere nope som gjør dem avhengig av medisiner og som forværrer sykdommen. Jeg vil anbefale en ny diabetesforening som har startet, som er mer basert på nyere forskning, og som har bevis for at de rådene norske leger, og diabetesforeningen gir ikke stemmer. Her er en link: http://www.kostreform.no/ Jeg er selv medlem, og min gyn er enig i dette her :-) Han er oppdatert.
Ønsker.. Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 hei kirsty tusen takk for bra svar. da vet jeg jo hvorfor jeg har mistet så mange ganger. da skal jeg lese på den siden
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Husk at man kan ikke si med sikkerhet at5 dette alene er årsaken, så jeg anbefaler deg å følge de vanlige rådene som vi får her inne. Råd som bruk av crinone, albyl-e, sykmelding, og andre medisiner som er lurt å ha. Jeg tror ikke selv at min insulin resistens er alene skylden, men at det har noie med det å gjøre. Kan være en kombinasjon med det og andre grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå