Gå til innhold

Må le litt av meg selv... (om å skylde på tenner...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd har vel vært en helt alminnelig baby; ting har gått veldig i perioder, noen perioder har hun sovet og spist som en drøm og vært i kjempeform, andre perioder har hun vært sutrete, vanskelig å legge, sovet dårlig osv... Ved HVER ENESTE av disse dårlige periodene har det ikke vært noen tegn til sykdom eller noe sånt, og jeg har kjent i munnen hennes og vært helt overbevist om at NÅ kommer tennene. Og sagt til folk at "du skjønner, hun får tenner, stakkars"... Tror jeg begynte med dette da hun var 5 mnd. Og NÅ, 3 mnd etterpå, kommer ei venninne på besøk og sier "så gøy at hun har fått to tenner!". Jeg skjønte ingenting, har ikke sett dem! Hun har hatt sin beste periode noensinne den siste måneden... Så de andre periodene har det altså ikke vært tenner, kanskje noe annet, kanskje ingenting. Poenget mitt er: Det er sikkert mange babyer som er veldig plaget av tenner, men jeg har iallfall hatt altfor lett for å ty til den forklaringen, og nå må jeg le litt av meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kommer jeg sikkert til å gjøre jeg og:P

Skrevet

hehe.. ja jeg har skyldt på tenner siden han var 3mnd. Fortsatt ingen tannebisser enda (6mnd nå) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...