Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leah er mitt desiderte favorittnavn, men det er (uheldigvis!) utrolig populært, så vi prøver å finne alternative navn.. Hva synes folket om Sienna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er et vakkert navn,liker det mer og mer:)

Gå for det i stedet:)

Skrevet

Det er et pent navn, men tror ikke jeg kunne valt det selv.

Skrevet

Da synes jeg faktisk Leah er bedre, og jeg synes Leah er et lite pent navn. Så nei-nei fra meg. Men det er jo dere som skal like navnet. Ville ikke latt det at navnet var mye brukt stoppe meg om jeg virkelig likte det...

Skrevet

er så utrolig lei det navnet,syns ikke det er noe serlig fint heller..

Skrevet

Småharry på norsk:(

Skrevet

Jeg hadde planlagt å bruke dette, men fant et annet! Så jeg støtter deg :)) Kjempefint navn!

Skrevet

Helt utrolig nydelig, velg det...

Skrevet

Syns Sienna er kjempe fint. Har selv ei datter som heter Savannah, så føler det faller litt i samme kategori.

Skrevet

Hjelper ikke om det er amerikansk blod i årene, gitt, Sienna passer ikke på ei norsk jente, på samme måten som ikke Savannah gjør det. Da er heller Leah finere, selv om det er oppbrukt. Heller et oppbrukt navn enn et navn som forbindes med en liten amerikansk jente. Gikk i klassen med ei Sue Ellen, foreldrene var hekta på Dallas på 80 tallet. Gjett om hun fikk høre det da, særlig av vikarer på skolen. De trodde hun skulle være supergod i engelsk, for hun hadde jo engelske aner, eller??? Feil. Stakkar Sue Ellen, hun var ikke særlig god i engelsk heller...

Skrevet

Syns både Sienna og Savannah er lette og fine navn som klinger fint og kan uttales på en "norsk" måte. Det er navn som er utrolig greie å bruke hvis en av foreldrene er engelsktalende, men kan også brukes av norske foreldre. Det er mange navn som brukes i Norge nå, men som folk ikke var så begeistret for når de kom til landet. Vi må ikke være så konservative. Hvis du syns det er så viktig at at ungene har norske navn må du velge navn som Håkon, Ragnhild, Magnus, Ingrid, Synnøve, Håvard osv.

Skrevet

Kjendisnavn spør du meg!!!! Datteren til Tonje Kristiansen heter det blant annet! Det blir for dumt!!!!!!!!!!

Skrevet

Det har vel ingen betydning om en eller annen kjendis som jeg faktisk aldri har hørt om kaller barnet sitt Sienna. De er jo like mye vanlige mennesker som oss og vi har like stor rett til å kalle barna våre det samme. Det er flere kjendiser som har barn med navn som Sander, Hedda, Erik, Sivert, Kasper osv. Det trenger ikke å bety at andre folk ikke kan kalle ungene sine det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...