dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Sitter og ser på ting til barnerom og sånn... Vil ha babyen ut nå og kose med henne nåå. Er jeg bare halvveis enda da men. Burde egentlig lese,eksamen om 2 mnd og jeg har lest kun èn dag.... Mye morsommere å se på baby stæsj...;-)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 da er vi nok minst to stykker.. hehehe,,, har ikke lest noe i hele vår semesteret og i dag akkurat på datoen er det to måneder til første eksamen... men begynner i morgen:P
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 ohh, JEG sliter med eksamen jeg...ikke nok med at jeg nesten ikke har lest, men har termin 14 dager før eksamen.......tjohooo, blir interessant gitt..hihi.. menmen..vi kommer oss nok gjennom det
Puselure Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Har et skippertak inne nå hehe;) Leser litt men nå i påsken blir det litt vanskeligere med han på 2 år hjemme;) Har hjemme eksamen 4-11 april, så det nærmer seg med stormskritt!! Synes det er mye mer moro å sitte på bim og andre nettsider med og om baby;)
Dramatica Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Samme her! Har ei STOR innlevering før eksamenstiden begynner, pluss at det ene faget jeg skal ta i beg av mai er oppgaverelatert, man må visst jobbe med oppgaver hele tiden.. Og jeg har ikke gjort en dritt! Huff begybber å få lit angst her.... Aner heler ikke om jeg rekker eksamene mine-termin i mai..
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 JA! leser jo ingen ting nesten... er gått inn i skikkelig vente-modus! venter sååå på lille jenta! klarer ikke konsentrere meg
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Huff, jeg har så utrolig dårlig samvittighet for skolearbeidet! Føler jeg kaster bort masse penger på å ta opp studielån osv, selv om det som oftest går bra til slutt. Har hatt elendige studievaner i snart to år nå, og har bare C-er som bevis. :-( Håper motivasjonen kommer løpende, ellers må jeg slette profilen min på BiM!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg har nok brukt mer tid på å se på babyting, men jeg har også forsøkt å lese. Problemet er at jeg er så trett hele tiden, jeg klarer ikke å konsentrere meg dypt nok til at jeg har ordentlig utbytte av det. Og etter en kort stund blir jeg så trett at jeg må legge meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå