Gå til innhold

Flere med termin nå i slutten av mars?

lilleluna7

Anbefalte innlegg

Jeg har termin neste fredag. Det er mitt tredje barn, og jeg gleder meg stort til å føde ;-) Har hatt så fine opplevelser før, og tror på at dette blir en positiv en. Fikk modningsakupunktur i går av jordmor. I dag har jeg hatt mye kynnere, men ingen definerte rier, så det blir spennende å se om noe skjer i påska! Forma ellers er bra. Baker og vasker hus i påvente av det store underet skal skje :-)

Er her andre modne damer som går og venter?

Fortsetter under...

Hei!

Ja, jeg går og venter på mitt 4. barn. Har termin 27. mars, bare dager igjen. Min eldste datter fikk ei skjønn tulle skjærtorsdag, så nå er jeg mormor :-)

Jeg har også hatt fine fødselsopplevelser tidligere, og gleder meg til denne. Føler meg godt forberedt og er nå så klar. Jeg er ingen utålmodig person, men etter at min datter fikk på torsdag, så kjenner jeg at ventetiden går meg på nervene om dagen. Lunta er kort og jeg blir rørt over "alt".

Lykke til med fødselen, lilleluna7!

Gratulerer så mye med barnebarnet ditt! Det høres helt fantastisk ut! Ikke rart du blir litt ekstra utålmodig nå nei ;-)

Dagen underet skal skje nærmer seg uansett for oss nå. Her blir det fødsel hjemme om alt går som planlagt, og det gleder vi oss sånn til!

Masse lykke til med fødselen din også, NinaCath, og med det lille barnebarnet ditt!

Tusen takk :-) Vi har vært på sykehuset i dag og besøkt datter og barnebarnet. Jeg er så stolt av min datter, og mannen hennes er så skjønn med jentene sine. Den lille er jo helt nydelig, og tante (8 år) og onkel (10 år på torsdag) fikk holde den lille for første gang. Kan tro de var stolte!

Så spennende med hjemmefødsel! Modig du, jeg tør ikke det. Føler meg tryggest på sykehuset, dessuten har jeg mest ro der.

Lykke til med fødsel, og du må gi raport når det er over :-)

Klem

Ja, det skal jeg gjøre. Håper bare jeg slipper å gå så lenge over termin. JM er i beredskap for oss frem til den 3., etter det må jeg belage meg på sykehus...Men da satser vi på ambulerende fødsel. Jeg har ikke småbarn hjemme lenger, så derfor går det greit å være hjemme, og der er ro. Datteren min er 14 og sønnen min 16 år, så de er mer til hjelp og støtte enn noe annet heldigvis.

Vel,da krysser vi fingrene for fødsel med oss denne uka! Tvi tvi! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...