fox`y Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 han er helt umulig,har vert d i flere måner nå men kjenner jeg har helt ondt i arma jeg. er en kamp å få på klær og stelle. snur seg alle kanter og hopper å styrer. å sitte i fanget er oxo et problem,han vrir seg rundt er oppe i krypestilling,legger seg på magen,hopper osv osv. er helt utslitt jeg når jeg sitter med han. er aktivitet hele tiden. husker ikke at 2.5 åringen var så ille selv om han er UTROLIG aktiv nå og jabber i et sett. flere som har d sånn???
Psyche Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Begge mine har vært/er sånn ;-) er nok ganske vanlig.
Kosel Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Å jadda - og spesielt bæsje bleier er festlig å skifte på... hehe Mini ble 8mnd i dag faktisk. Marker rundt, snur seg på magen og krabber avgårde i skikkelig rømmningsforsøk og klær det skal vi hvertfall ikke ha på oss nei - kan vi ikke bare være nudister a...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Åja, kjenner meg SÅ godt igjen, hun er 8 mnd og helt håpløs til å sitte/ligge stille. I fanget skal hun kravle overalt, dra i håret, plukke på øret. På stellebordet skal hun sette seg opp med en gang og kravle i vei utover badegulvet. I stolen sin må hun alltid ha noe å leke med eller tygge på. Jeg synes også det er veldig stort aktivitetsbehov, men tror det er alderen, og det er jo litt søtt også; livet er så morsomt og jeg har ikke tid til å slappe av!
SokkeLaila Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jupp! Jeg telte antall snuingsforsøk på snuppa her om dagen; etter 14 snuinger (noen mer vellykede enn andre alt etter om jeg klarte/ikke klarte å holde henne igjen) på ett bleieskift, så 'kapitulerte' jeg rotet frem en litt for stor "Up'n'Go"-bleie! Å kle på henne utføres nå i sittende stilling med henne på fanget -kålmarken min vil ikke være i ro! Verdens beste kålmark, forøvrig! ..har måttet gå til det skritt å legge henne i pose på natten også -her var det ikke tid for soving uansett trøtthetsgrad! Hun er 6 måneder -så skjønner at jeg bør 'grue' meg til tiden som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå