Gå til innhold

Min datter 8mnd falt ut av høy seng ned på fliset gulv! Noen opplevd at babyen falt ut av sengen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å "sovne fra ungen sin" som du så fint sier det er ikke "dumt", det er noe som skjer når mammaer som elsker sitt barn over alt og gjør alt for barnet sitt 24/7 til slutt blit utslitt og kroppen krever sitt! For det blir mammaer! og de som sier noe annet lyger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan gjøre feil, selv medlemmer av MENSA... Men det vil jo ikke si at man er en kald og omsorgsløs mor!

Skrevet

Ludderet: Hvorfor har du valgt et sånt nick til deg selv?! Er du et ludder? Stakkars barnet/barna dine da! Og du som kritiserer alt her inne. Hvor er barna dine når du har så god tid til å sitte på nettet og slenge dritt til ansvarsfulle mødre?!

Skrevet

Gutten min sover fra kl.21.00 om kvelden, var det det du lurte på? Hva jeg gjør etter det har ikke mye å si for hans trivsel :-) hvor er din unge nå da? Nicket mitt kan du lure på hvis det interesserer deg, men hva jeg kaller meg her har ingenting med hvor godt sønnen min har det. Litt trangsynt kanskje? stakkars ungen din som har en så dum mor :-(

Skrevet

altså, jeg skjønner IKKE hvorfor folk her gang på GANG svarer på de innleggene til Ludderet??????!!!! hvorfor gidder folk å bry seg om det hun skriver? Skjønner dere ikke at hun bare svarer for å provesere?

Skrevet

Kanskje de som svarer også er ute etter å provosere. MENSA er for en organisasjon eller "klubb" for de som har høy IQ.

Skrevet

jeg synes alle burde gjøre som meg, putte ungen i en bomullsbelagt plastboble fra fødsel av. de dagene hun er ute av bobla har hun selvfølgelig hjelm på seg og selvsagt egen oksygenmaske.

Skrevet

Stakkars mannen til ludderet (hvis hun har noen)...han skal ikke gjøre mange glipper før han får så øra henger som våte lomper...

Ikke rart sure kjærringer blir single!

Skrevet

Jeg falt ned fra stellebordet da jeg var 1 uke gammel, og til og med det gikk bra! Gikk ikke så bra med mamma stakkar, hun var helt ødelagt!

Skrevet

Dette med at det kan skje den beste, er noe sabla vås. Det kommer ALDRI til å skje her, fordi vi aldri satser på at ting skal gå bra. Ligger han i senga vår og jeg bare skal hente noe, da tar jeg han med eller legger han på gulvet. Å gå fra stellebordet er jo heller noe man aldri gjør, man skal ikke snu seg engang uten å holde i barnet. Ville aldri risikere livet til gutten min, for det gjør man virkelig når de faller i fliser feks.

Synes det er for mange her inne som skriver om at ungene deres har falt i gulvet, følger dere ikke med eller??? Skjerpings, slutt å skylde på at ulykker skjer hele tiden. Ulykker skjer ofte for dem som ikke passer på nok.

Skrevet

Jeg ville bare legge til at jeg datt i gulvet fordi vekta de hadde sendt med fra sykehuset var ødelagt (jeg hadde gulsott og måtte veies daglig) - så av og til kan det skje den beste.

Men veldig fine forholdsregler du tar oblix!

Skrevet

Bare gikk de fra vekta da eller??? Eller bare knips så ble ungen kastet ut uten at foreldrene dine rakk å reagere??

Alle har liksom en veldig god forklaring på hvorfor ungene går i gulvet, men jeg kjøper det ikke. Innrøm at dere ikke fulgte godt nok med, det er nok stort sett sannheten.

Skrevet

til og med mammaer som elsker sitt barn over alt og gjør alt for barnet sitt 24/7 og tar alle forholdsregler som du gjør, og kanskje nettopp de kan til slutt bli så utslitt at kroppen krever sitt og! For sliten blir verdens beste mammaer! og de som sier noe annet lyger!!

Noen har babyer som sovner superlett, noen har babyer med søvnproblemer - og de søvnproblemene vil også gå utover mammaen!

VISSTE DU AT ETTER 1 DØGN UTEN SØVN HAR MAN 1 PROMILLE!!

Skrevet

Når det var på det verste her med nattevåk( rundt 4mnd), la jeg en madrass på gulvet inne hos mini, der lå vi og sov. Turde ikke ta han med opp i sengen, da det alltid vil være en liten risk for at han ramler ut så lenge det ikke ligger noen på hver side.

En må jo seriøst tenke seg til hva som kan skje selv om amn er trøtt mener jeg da. Ta noen forholdsregler da folkens.

Ja, det er lov å være trøtt og sliten, og kanskje glemme å bytte body eller bleie, men ikke å la ungen rulle ned i golvet, det kan koste liv....

Skrevet

Da mamma la meg oppå vekta og slapp for at jeg skulle veies - så falt skålen jeg lå på av uten at hun rakk å ta meg i mot. Hun gikk selvfølgelig ikke fra meg. Kall det uansvarlig hvis du vil, det gjør ikke meg noe - jeg synes bare det var veldig uheldig. Sykehuset beklaget det på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...