Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på Stork til min første inseminasjon og kan nå stolt kalle meg en prøver! Det hele var en veldig fin opplevelse, akkurat nå er jeg glad jeg valgte Stork.

På flyet ned til Køben ble jeg sittende ved siden av en kvinne jeg kom i prat med. Det viste seg at hun var i samme ærend som meg, bare at hun skulle til sin 3. ins på Nordica. Det var jo et helt fantastisk og merkelig sammentreff! Vi var sammen hele dagen og tok samme fly hjem, dagen ble superfin! Utrolig hyggelig å møte henne til lunch etterpå, hadde ganske mye å prate om vi da!

Så nå skal jeg leve livet mitt så vanlig som mulig og teste om 14 dager.

Lykke til til alle andre prøvere her inne.Spennende tider:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så hyggelig!! Jeg har en venninne som har prøvd noen mndr og jeg er førstereis(forhåpentligvis blir det tur til Storken i morgen!). I forrige syklus hadde vi eggløsning samme dag og hvis papirene mine hadde vært i orden, kunne vi også vært på samme fly til Køben. For oss var det et artig nesten-sammentreff, men din fortelling er jo bare helt utrolig.. Ønsker deg alt godt og satser på at vi begge blir gravide på første forsøk!

Skrevet

Så spennende! Jeg skjønner akkurat hvordan du har det nå, håper du drar i morgen.Ønsker deg all mye lykke til! køben er jo ikke den verste byen å tusle rundt i, du får sikkert en veldig fin dag. Vi satser på èn god tur hver og ingen flere!

God tur, du kommer til å bli tatt veldig godt vare på av jentene på Stork.

Skrevet

Hurra! Og gratulerer med første forsøk unnagjort! Var det ikke fint på Stork? :) Lykke til med ventingen! Og lykke til til deg som straks skal reise!

Skrevet

Så morsom historie!

Håper det blir din eneste tur til Stork - så gøy om dere kanskje føder på samme dag også ;-) Er hun her på forumet?

Lykke lykke til Single71 - hold oss oppdatert!

Ps. jeg tenkte på deg da jeg leste om hun journalisten som ønsket å komme i kontakt med en som skulle starte sin "reise" mot et vidunder.

Tenkte du hadde vært perfekt!

Skrevet

Så gøy at du har kommet i gang. Krysser alt jeg har for at det blir en liten baby av denne første turen din. Lykke til!

Skrevet

Ja verden er forunderlig, og full av tilfeldigheter..eller skjebnebestemt alt etter hvordan en vil se det...Jeg gleder meg til min første tur neste måned, krysser fingrene for oss alle !!!! Er jo kjempeinspirerende å høre om flere positive tester siste tiden :) Kanskje vi er inne i en stim....Lykke til om 14 dgr !!

Skrevet

Hei Tjorven1.

Takk for lykkeønskninger, jeg skal holde dere oppdatert. Håper også at det er den eneste turen, men er forberedt på en evt annen utgang. Uansett er det skjønt å være i gang.

Ble så glad på dine vegne:-) Blir spennende å følge med deg framover!

Om det er en eller to!!

Hun jeg møtte er ikke med på forumet, hun vet godt om det, men ønsker ikke å delta her.

Det hadde jo vært perfekt timing for journalisten, og lurt for å vise at dette begynner å bli mer og mer vanlig, men tror ikke det er noe for meg. Håper noen andre er tøffe nok!

Lykke til videre, kos deg med etterhvert voksende mage.

Skrevet

Hei I&T&stripa.

Takk for lykkeønskninger og gratulerer så mye til dere! Så gøy! Håper dere får en herlig tid framover. Det er godt å høre om alle som blir gravide.

Jeg synes det er helt fantastisk på Stork, fine lokaler og så blir man så utrolig godt tatt vare på og behandlet.

Lykke til med magen til dere begge!

Skrevet

hei Chaiemae!

Tusen takk, jeg krysser alt jeg har jeg også! Håper du koser deg med ferie og at våren går fort, fort slik at ventetiden ikke føles altfor lang for deg:-)

Skrevet

hei Gitte.

Tusen takk, og masse, masse lykke til på din første tur neste måned. Du kan glede deg! Å være i en stim høres helt topp ut, vi satser på en lang og fuktbar stim for oss alle!

Skrevet

Hei, Så fint å høre at turen var en god opplevelse og jeg synes absolutt du skal satse på at dette er første og siste tur. Lykke til med ventetiden.

Skrevet

Tusen takk, liesje.

Håper det går bra med deg og at du føler deg litt bedre. Jeg ønsker deg lykke til med avgjørelsen du tar ang nytt forsøk eller ei.

Skrevet

Jeg har også hatt første tur til Stork i påsken, veldig positiv opplevelse! Nå er det bare å krysse fingrene for alle prøvere her!

Skrevet

Lykke til Henny - håper det var et fruktbart påskeegg du la da Hihi.. :-)

Skrevet

Hi hi. Jeg er forresten den samme som hadde 2. innlegg her, ikke meningen å være anonym, altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...