Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har en sønn på over 3 måneder.Før jeg ble gravid hendte det at jeg tok meg en røyk,men var absolutt ingen storrøyker,var egentlig mest for det sosiale.Da jeg ble gravid sluttet jeg på dagen og har ikke tatt en røyk siden.Men nå hender det at jeg får lyst til å ta en,f.eks ta en på trappa om kvelden.Jeg ammer ikke,sover ikke med gutten og det er ikke snakk om å røyke mange.Er dette forferdelig av meg?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Nei, absolutt ikke! Setter meg som anonym her nå... Jeg ammer og jeg røyker! Røyker ikke mye da, men forde... vet det er tabu, men klarer ikke la være =(
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Nei, det syns jeg ikke, men om det er smart er en annen ting:) Lett å begynne og røyke igjen. Snakker av erfaring:)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 forferdelig mot deg selv, ikke andre...sluttet selv på dagen da jeg fant ut jeg var gravid, enda ikke blitt fristet til å ta en røyk..litt synd når du har klart å holde deg så lenge, men selvfølgelig..er jo ikke akkurat verdens undergang om du ettergir for lysten på røyk
petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Ikke forferdelig, bare dumt ;-) har vært røykfri i snart 2 åt og digger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå