Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Setter meg som anonym på denne her, er bare nyskjerrig på om andre som bruker samme pillene sliter med mangel på sexlyst...? Er skikkelig kjipt her for tiden, begynte på de for snart 4 måneder siden og sexlysten er på så å si 0 hele tiden! Sambo stakkar blir jo helt fortvilt av dette og jeg får dårlig samvittighet på grunn av dette, så har lyst å begynne på noe annet, men vet ikke hva heller. Ammer enda, så er jo ikke alt jeg kan begynne på heller =( Før jeg begynte på pillene var jeg veldig glad i sex, men nå er det nesten så jeg vil skyve sambo vekk når han vil kose og jeg får så vondt i hjertet mitt når jeg ser hvor lei seg han blir, er jo såvidt jeg vil ha klem lenger
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Det er noen skikkelig drittpiller,spør du meg! Blødde hele tida,ble deprimert,kvalm,svimmel,null sexlyst,konstant hodepine.... Dessuten gikk det år og dag til syklusen stabiliserte seg etter at jeg slutta på dem,faktisk nesten et helt år,og jeg har alltid hatt normal syklus. Ble heller ikke gravid før 1,5 etter jeg slutta:-(
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er fornøyd med pillene. Sexlysten er som før, men det beste er at jeg er (i følge legen) en av 10% kvinner som IKKE får mensen ved bruk av cerazette....så derfor liker jeg dem!! Merker ingen bivirkninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå