Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 hvor lenge lå dere sist, og hvor lenge er planen å bli denne gangen ? jeg har ønske om hjemreise etter nødvendige timer, hvis alt er ok sef. tror dere jeg blir frarådet hjemreise etter 2-6 timer ?
Wendela Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg lå vel i ca tre døgn med begge mine to første. Ved nestemann ønsker jeg å dra hjem etter none timer om jeg føler meg klar for det..
<3 lykkeliten <3 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg venter nr4 og har planer om å ligge på sykehuset i ca tre dager. Jeg synes det er godt å få slappet av litt og få igang amminga før hjemreise. Men selvfølgelig hvis jeg er i knallform og alt går på skinner kan det jo hende jeg reiser hjem før.
4pårad Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Skal ha nummer fire nå og vet ikke hvor lenge jeg blir på barsel enda. Ser an formen og dagene der. Er det fullt og masete eller tomt og ensomt kan jeg like gjerne reise hjem om alt er ok med oss begge. Men er det rolig og greit der blir jeg gjerne et par dager og får masse tid alene med mini til å amme, kose og sove. Blir liv nok når vi kommer hjem ;-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Hei, venter nr3 jeg... vil helst bli på barsel noen dager for å slappe av litt før hjemreise...sånn gjorde jeg det med nr 2 også, det var deilig Med nr 1 ville jeg bare hjem, men fikk ikke dra, det var ikke noe særlig. Men tror det er litt annerledes med førstegangsfødende for andre gangen kunne jeg fint dratt før om jeg ville. Er derimot glad jeg ble, da fikk vi tatt alle prøvene og legeundersøkelsen ble unnagjort så vi slapp å dra tilbake. I tillegg fikk jeg plutselig kjempehøy feber 2 dager etter så var trygt å være på sykehuset da så de fikk sjekket at det ikke var noe galt.
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg venter nr.2, og skulle gjerne vært på barselhotellet 3-dagers tid, men på St.Olavs er de så strenge på det der, så flergangsfødende får bare ligge 24 timer før de må reise hjem... Hadde vært godt å få slappet av med bare babyen noen dager først, men får håpe jeg blir i fin form etterpå så jeg har overskudd igjen til vesle storebror:-)
volvo-mamma Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Vet ikke helt hva det blir til denne gangen. Med første lå jeg i 5 dager men med med andre reiste jeg hjem etter et døgn ca. denne gangen får vi se hva som bringer. har i utgangspuntet lyst hjem etter kort tid. Lettere å begrennse besøk ol. når man er hjemme, da må folk ringe og spørre om det passer .ligger man på sykehuset så er det rart hvor mange som kommer uannmelt bare for at de er nyskjerrig... Sattser på å komme meg hjem fortest mulig ja
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Hvis denne fødselen går like lett som de andre så regner jeg med å være der et par dager.. Det var jeg med de 2 andre, og ser ikke poenget med å bli lenger hvis alt er i orden..
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Syns du ikke 2-6 timer er litt vel kort? Burde du ikke være der i minst et døgn, sånn at du vet at alt er i orden? Hvorfor så hastverk med å komme deg hjem??
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Med min første lå jeg en hele uke, nr to lå jeg i to dager og nr tre lå jeg en dag. Nå har jeg lyst til å reise hjem så fort jeg er ferdig viss alt går som det skal..Jeg fikk så dårlig service sist at fy, bedre hjemme sier jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå