Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 På denne siden,skal det være en fin side og spør,diskutere.Er det noe man lurer på,spør man.Er det dumme spørsmål,så kan folk enten la være eller svare så fint dem kan.Hvorfår frekke,ekkkkle svar??Mange som sårer folk her.Hva f.. har dere på denne siden og gjøre.??Er sårende.Svar pent eller gå videre:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 er så utrolig enig HI.. spes på skravlesiden.. skjønner ikke at folk bare kan overse dei innlegga som ikke bryr dei eller dei er lei av.. APEKATTER!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 ???????Hvis du leser,så ser du det.Er du en av dem??:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Endelig,TAKK du som er enig:):)Her svarer vi pent,eller så svarer vi ikke.Takker.....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 ja, tror dei fleste er ening med dette (utenom dei frekke da).. men dei er vell noe kranglefanter som ikke klarer å halde seg inne på kranglesiden..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 jeg har ikke merket til noe spesielt I DAG, leser ikke alt! Ja det er en del frekkheter her. Men noe er direkte også. Så det er en forskjell der. Ble nysgjerrig på hva du mente var frekt. Kan du komme med et eksempel?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Hi, språket ditt minner meg om ei drittkjerring her inne, så pass på deg selv. Du må nok tåle kritikk på de utrolig fjollete innlegga dine. Jeg vet hvem du er ...etter skrivemåten, skrivefeila og hysteriet ditt.
Dunder Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har nok kanskje vært litt frekk av og til, men prøver å holde meg til sak og ikke person. Synes det må være greit å svare ærlig, og noen av innleggene provoserer meg veldig. Men jeg forsøker å unngå usakelige personangrep som "det er synd på barna dine" osv. Det synes jeg er over streken.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 JA,er enig att man skal tåle og få høre ting,men ikke når det ikke er noe i svaret,Feks,barnsligt spørsmål,feks er du helt dumm,dårlig i norsk,osv osv.Kan si mer,men da må eg hente det fram,som er unødvendig fordi har du lest,så har du sett.takler svar,men ikke spydigheter og noe uten mening.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Her var det en som har skrevet,, DRITTKJERRING,FJOLLETE,SKRIVEFEIL..Hva er vittttsen???Akuratt dette jeg ville fram til.Du fant fram!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå