Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har holdt meg borte fra disse sidene en god stund nå, men i dag "sprakk" jeg litt og kom på at jeg måtte se om det hadde skjedd noe siden sist.

Så trist at det ikke gikk bra, det er jo aldri noe godt, men ekstra ille når man sliter som du og mannen har gjort for å bli mamma og pappa!

Men samtidig er det jo positivt at dere ble gravide, det må jo inspirere til å fortsette?

Å, jeg håpet så på å finne innlegg fra deg med ordentlig gode nyheter, livet er ikke alltid rettferdig!

Håper dere får sjekket litt mer evt med medisiner som kan brukes når dere lykkes igjen så embryoet fester seg skikkelig og ønskebarnet blir født! Unner dere det av hele mitt hjerte, dere er jammen sterke!!

Lykke-til-klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jons - så koselig med en hilsen fra deg:-)

Ting går bedre nå, og selv om jeg har tilbrakt mange påskedager med en gravid bekjent med stor mage har jeg klar å kose meg like vel. Vi må bare se framover og håpe på full klaff i neste runde. Finland er i hvert fall positive! Har tenkt til å be om Abyl-E neste gang, kommer i hvert fall til å spørre om det er noe poeng i å prøve det.

Hvordan går det med deg? Skal dere snart i gang med søskenforsøk igjen? Vi høres:-)

Klem

Skrevet

Så bra at påsken har vært god, og at de i FInland er positive, det må jo bety mye. Får håpe Abyl-E hjelper! Skjønner at du sikkert ikke ønsker å utbasunere nøyaktig når dere skal over for nytt forsøk, som du skrev tidligere er det deilig å ikke ha noe press på seg, men lurer bare på om dere har tenkt å gå igang igjen i sommer? Det sies jo at suksessraten er større i den lyse, glade årstiden :o)

Selv venter jeg på å få gjennomført en MR av hjertet og blodårene, hjertespesialisten ønsker det fordi det er enklere å sjekke tilstanden under et fremtidig svangerskap. Håper å være så heldige at vi kommer igang med forsøk i sommer, og med skikkelig flaks blir neste vår en herlig tid med babyskrik i huset igjen (nå er det bare ettåringens trasskrik vi hører på, og det er mindre hyggelig... :o)).

Men må innrømme at jeg hver dag tenker på hvor langt på vei jeg skulle ha vært, og på den fødselen jeg skulle vært igjennom i september hvis alt hadde gått bra. Håper å være gravid før den datoen, ellers blir det en stusselig høst. Men det vet jo du alt om, jeg skal ikke klage!

Hvis alt klaffer har vi kanskje termin ikke så langt fra hverandre neste vår, krysser alt jeg kan for at dere lykkes på neste forsøk, uflaksen må vel være oppbrukt nå?

Skrevet

Hei Snøfilla!

Kom til å lese dette, og så at du skulle be om Abyl-E.

Det har jeg hatt nå dette forsøket. Tar 1 om dagen, og så fikk jeg noe ekstra tabletter som jeg tok dagen før innsett + innsettingsdagen (en slags astma-medisin som skulle beroligere glatte muskler...). I tillegg hadde jeg hatt 3 timer med soneterapi før innsett. Jeg tror at dette hjelper, selv om det selvsagt kan være tilfeldig at det ble full klaff denne gangen. Til mandag skal jeg på 7-ukers ultralyd :-) Lykke til!!!

Skrevet

Hei igjen jons:-)

Vi håper også på nytt forsøk før vi tar aommerferie (AVA er stengt i juli), men jeg vet jo ikke hvordan syklusene mine blri framover - om det blir mye rot og uregelmessighet etter SAen osv. Men med en gnag vi får grønt lys er vi i gang igjen;-)

Klem

Skrevet

Takk for innspill aagder:-)

Jeg har prøvd akupunktur ved mien 4 første forøsk uten å få napp, så jeg tror jeg bare skal satse på skolemedisin neste gang også. Men mannen min gir meg litt fotmasasje før innsetting, og det liker jeg:-)

Lykke til med UL!

Klem

Skrevet

Hei,

Jeg har forsøkt Abyl-e i 2 innsettinger, lyktes ikke. Men skal fortsette med det, tror det optimaliserer uansett utfall. Ellers fikk jeg samme tabletter som Aagder beskriver, de heter Bricanyl, og det ga ingen effekt på meg....

Jeg skal ty til akupunktur nå, da skolemedisin ikke hjelper meg:(

Lykke til !

Skrevet

Takk WTBM - og lykke til med nålene:-)

Jeg er jo klar over at Abyl-e ikke er noe "vidundermiddel", og jeg skal forhøre meg skikkelig med både Finland og min norske gyn. før jeg evnt. begynner på det - men det frister jo å gi det en sjanse... Iflg. min akupunktør kan det ikke skade ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...