Katharina88*Angelica08 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg blir lagt inn idag, reiser til sykehuset i 11 tiden. Blir keisersnitt på meg i morgen tidlig:) Gleder meg utrolig masse! Tenk i morgen blir jeg mamma til ei litta tulle, er så rart å liksom ha en dag på når det skjer! Men meg og sambo gleder oss veeeldig idag ja Blir nok en lang vente dag. .. Blir forresten ks pga seteleie, for de som lurte;) Men ønsk meg lykke til;) Vi snakkes når jeg kommer hjem fra sykehuset igjen! Klem
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Å så spennende! Ønsker deg masse lykke til, så får du gi oss en oppdatering senere:)
megogknotten Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 LYKKE TIL .. dette går sikkert helt fint! Gled deg til lille A kommer om noen timer:) ..hihi
Mojo med trollungen Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Du får sifra hvordan det går, for du får baby på bursdagen min hehe Gratulerer til oss begge Lykke til
NinaCath Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Katharina og samboeren fikk en nydelig datter i dag, skjærtorsdag, kl. 9.36 etter et vellykket ks. Hun var så flink og rolig, og den nybakte pappa'n var med hele tiden. Babyen veide 2840, og er jo helt nydelig. I kveld er den nybakte mamma'n ganske sliten, men det var godt å se dem alle 3. Hilsen nybakt mormor som har 7 dager til termin selv :-)
Therese~endeleg~mamma~ Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 så bra! Helse henne og si MASSE GRATULERER MED TULLA!! er så glad på hennes vegne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå