lilly01 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hej allesammen. Først vill jag gratulere alle som har fått positiva tester så långt. Det er herligt att det noen gang innemellan er gledjeskrik her. Jag har ikke vart så aktiv den siste tiden pga mye jobbing og en masse aktiviteter på fritiden. Jag har og vart litt obeslutsam på vad vi skulle gøre vidare etter 2 misslykkade icsi + 2 misslykkade fryseførsøk. Vi ska nu køre vidare på ett til førsøk på Aleris og har gått og funderat på om vi ska starte imorra 20/3 eller vente til neste måned. Tillslut bestemde vi oss før att starte imorra, men sedan vi bestemt dette så har det hænt litt negative saker. Till saken hør att min man er ganska handikappad og kan ikke fly. Vi skulle i bryllop førre helgen og vi har rest ca 200 mil i bil før dette, jag har jobbat in extra ferie før att vi skulle kose oss. Nær vi kom fram i førre uken så var jag syk og flere andre runt oss. På brøllopsdagen så var nesten alle syke inklusive bruden og min man. Det slutade med att min man blev kørd i ambulanse til sykehus med dubbelsidig lungebetennelse.(Etter brylloppet). Han er nu på bedringens vei men har varit VELDIGT syk. Han kommer att ligge kvar på sykehus några dager til så jag må åka hem med dattera vår alena. Jag vet ikke vad jag ska gøre nu jag er så sliten og samtidigt så kenns det som om månaderna går ifra mig (jag er ju ikke ung precis) Fast en måned hit eller dit, det er vel bedre att vara i bedre form psykiskt og fysiskt. Kansje? Er det noen som har noen tanker om det? Dette blev langt og endå har jag prøvd att korte det ned. Lykke til alle som ska teste og prøve sig med uttag og insett framøver.
74skytte Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Uff, det høres ikke bra ut. Jeg tror det er lurt at dere begge blir friske og raske igjen, for så å begynne på nytt. Ellers så er ikke medisinene til frysforsøk så ille når det gjelder bivirkninger. (ikke for min del ihvertfall). Men du må selv være klar for det. Når mannen din er på beina igjen, er det slutt på uflaksen. Da sitter spira også! Uansett, så lykke til!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Uff da lille venn.. dette var ikke noe hyggelig å lese ( Så mye på engang da herregud.. skjønner at du er sliten. Jeg hadde ventet litt, er best at du er i form og har overskudd til nytt forsøk. Jeg ønsker deg bare alt godt videre og håper dere lykkes på neste forsøk!!!! STOR KLEM FRA MEG
Rosa på ball Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Jeg tenker at det beste er å roe ned... Tenk bare på hvor nedtur det vil bli om dere mislykkes nok en gang, dersom dere vet at dere kunne venta litt? Kanskje dere nettopp lykkes? Med litt ro rundt dere? (Ups, les underteksten med liten, hehehe, skrift: Du kjenner meg som Josefin Grå, ble så lei det navnet, forbandt med alle de mislykte forsøkene mine, hehehehe )... Her i gården går det bra uten forsøk, og med fortsatt ett barn a 18 mnd som er i storform om dagen... Om det blir flere (søsken)forsøk, og da på private klinikker, det vet vi ikke. Foreløbig er vi ganske slitne. Syntes det var et hardkjør, hele greia... Mon om det hadde gått bedre med litt mer tid og ro? Det har jeg fundert over.... Nå har jeg for eks gått uten mensen i ukesvis, må ringe doktor dyr og god, hehehe, etter påske og forhøre meg om hva som skjer i kroppen min, alle tester er negative, som vanlig... Men jeg ønsker deg og dine virkelig god påske og : Lykke, lykke til!!!!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Svaret gir vel egentlig seg selv: Vent heller til dere er i form igjen, tror det er bedre sjanse til å lykkes om du har litt overskudd og ro. Lykke til uansett da. Har selv tatt en pause etter en MA. Jeg trengte litt avstand nå følte jeg, selv om jeg heller ikke er av de yngste.
lilly01 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Hej og takk Litt sent kanske, men jag har suttit fast i ødemarka med svigermor. ikke noe mobilførbindelse og lite datorer i omløp på vishan. Takk før era synpunkter før æven om man vet vad man borde gjøre så hjelper det ner man får litt bekreftelse fra andre. Vi har utsatt førsøket med åtminstonde 1 mån så får vi se. Mannen min er på bedringens vei nu og jag har kunnat åka hem, så nu sitter jag og njuter helt alena, dejligt! Stine Stankelben! Du må va en med en masse humor i dig.Hi,Hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå