Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er en av dem som lett lar meg lure av "fine" salgstriks på tv-shop. Har opp igjennom årene kjøpt både det ene og det andre. Har funket heller dårlig. Har kanskje ikke brukt alt så lenge av gangen heller da. Lurer egentlig på om noen av dere som har kjøpt noe på tv-shop, har opplevd at den funker?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Har en orbitrek treningsmaskin i april i fjor. Funker kjempeflott (er litt pinlig å kjøpe fra tvshop da..... så klikk "signer med anonym" =)
Legekjærringa Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 quick and bright rengjøringsmiddel synes jeg er bra. Kjøpte ikke selv, men mamma var "dum" nok til å tro på det...hun ble fornøyd og da dristet jeg meg til å kjøpe etter å ha fått en prøve. Disse komprimerings-posene er jeg også fornøyd med til å oppbevare dyner og klær jeg ikke bruker mye, samt på reise. De dristet jeg meg til å kjøpe selv. Men ellers er det mye dritt av kjempedårlig kvalitet altså.
loveandmarriage Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Vi har Magic Bullet. En sånn liten maskin som man både kan bruke til å lage milkshake, hakke ost, grønnsaker osv. Den er vi kjempefornøyd med!
*1+1=2 små* Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 jeg driver og titter på den mineralsminka de selger.....reagerer på vanlig sminke ved å få mye kviser og sår.... lurer på om noen har prøvd den sminka
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jeg og!!! Lurer på det med mineralsminka selv...?????
2 tette - med flette Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 det som er det største lureriet er jo alle de treningsmaskinene.. man får ikke store muskler av cardio maskiner, og man får ikke store biceps av å trene magen, og NEI kroppen forbrenner ikke lokalt.. hehe alle de på tv shop har trent ganske så mye annet ved siden av
petite fleur Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Har aldri kjøpt noe på tvshop, fordi jeg er så skeptisk. Men har fått SÅ lyst på den der "tobi" som damper klærne rette i stedet for å stryke de.....Er det noen som har kjøpt og kan bekrefte at det funker?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Lurer også på mineralsminken. Noen med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå