Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal begynne med nesesprat idag! Våknet nå kl åtte, men tenker jeg skal ta sprayen kl 9 o 21...noen som har gjordt det? Står jo 8 og 20 på arket...men skjønner ikke helt at det skal gjøre noe å ta den 9 og 21...har ikke lyst til å våkne kl 8 hver morgen,he he...også passer det bedre inn på jobben min å ta den og sprøyta kl ni...noen som har hørt med klinikken?

Har jo hendt noen ganger når jeg har tatt spray før at jeg har glemt det kl åtte og ikke fått tatt den før nærmere ni pga at det har vært så travelt på jobb....det har jo gått bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det spiller ingen rolle. De har satt opp den tiden til eksempel. Det skal gå 12 timer imellom så bare spray kl 9 og 21 du. Lykke til.

Skrevet

Det var bra..da gjør jeg da:) Takk!

Skrevet

Jeg setter kl 7 og 19 fordi det passer meg best...

Skrevet

Hei!

Jeg tenker at det beste er å roe ned... Tenk bare på hvor nedtur det vil bli om dere mislykkes nok en gang, dersom dere vet at dere kunne venta litt? Kanskje dere nettopp lykkes? Med litt ro rundt dere?

(Ups, les underteksten med liten, hehehe, skrift: Du kjenner meg som Josefin Grå, ble så lei det navnet, forbandt med alle de mislykte forsøkene mine, hehehehe )...

Her i gården går det bra uten forsøk, og med fortsatt ett barn a 18 mnd som er i storform om dagen... Om det blir flere (søsken)forsøk, og da på private klinikker, det vet vi ikke. Foreløbig er vi ganske slitne. Syntes det var et hardkjør, hele greia... Mon om det hadde gått bedre med litt mer tid og ro? Det har jeg fundert over....

Nå har jeg for eks gått uten mensen i ukesvis, må ringe doktor dyr og god, hehehe, etter påske og forhøre meg om hva som skjer i kroppen min, alle tester er negative, som vanlig...

Men jeg ønsker deg og dine virkelig god påske og :

Lykke, lykke til!!!!!

Skrevet

Sorry, tror jammen jeg sendte til feil person.... Gikk litt fort i svingen, kopierer denne til riktig tråd, og så får du bare unnskylde....God påske ønsker jeg deg likevel, og også lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...