Gå til innhold

Hvordan lage gutt/jente baby::::::::::

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd??Dere som har fått jenter eller gutter?:) Nye råd:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tar vi imot barnet med åpne armer uansett kjønn!!

Skrevet

Her er det viktigste ønsket at barnet er friskt

Skrevet

Har bar hørt om det med surt/basisk miljø og at x-kromosomene trives best i basisk miljø .-)

Skrevet

Takker for svaret.Klart det viktigste er att babyen er frisk,samme om det blir gutt eller jente.Men er gøy og høre:)

Skrevet

Hvis det hadde funnets en metode som virkerlig virket, så hadde man nok visst om det. Tror "kjerringråd" for å få et kjønn funker i nøyaktig 50% av tilfellene ;-)

Skrevet

Tror vi skal være veldig glad for det også ;-)

Skrevet

Hvis du ikke vet hvordan man lager barn, så er det kanskje beste å la være.

Skrevet

Hvis du ikke har ett bedre svar,er det best du lar være og svare.Hvorfor tror du vi kan lese om det på internett,og det er kjerringråd om dette????Er for gøy.Men takker for ditt svar,jeg får gå inn og og se,hvordan lage barn først!!!!!

Skrevet

god sex gir jente?? hahaha, dummeste jeg har hørt. vi har verdens beste sex, jeg kommer vaginalt hver gang, faktisk også flere ganger når vi virkelig er i drivet. har sex nesten hver dag, han er helt fantastisk i senga...og vi har 2 gutter:):):)

er no tilfeldig det meste, men sex flere dager før EL kan gi jente, dagen før og på el og etter el kan gi gutt. men dette er no også bare tilfeldig.

bar kjørte på og tok gladelig imot det som kom vi.

Skrevet

Inn og og ut, då blir det gut, inn og venta, då blir det jenta

Skrevet

Jentesædcellene lever lengre enn guttesædcellene. Guttesædcellene er raskere enn jentesædcellene. Guttesædcellene favoriseres i det basiske mijøet som blir etter orgasme. Mao hvis man har ofte sex så er det alltid en jentesædcelle å venter på egget, og hvis man har sjeldent sex blir det oftere gutt. Hvis man får orgasme får man oftere gutt.

Skrevet

Haha dummeste jeg har hørt. Både inn og ut greia og den med god sex så får du jente. Tullprat!

Som hun under meg her sier, så liker guttene seg best i miljøet etter orgasme. Orgasme er ikke nødvendig for god sex, men det er en STOR del av det.

Her er det masse god sex, masse orgasmer, hyppig sex og gutt :D

Skrevet

God sex = jente og ......sjelden og dårlig sex = gutt!!! BASTA!!!! Jeg har nok av beviser (ikke bare meg selv, men 12 andre jenter som forsker på dette) ........ Sorry dere som har gutter ......... jeg har faktisk gutt selv, og ei jente.......klarer allikevel å inrømme når det var ofte og god sex og når det ikke var det ;-))

Si hva dere vil - jeg vet hva jeg vet!! ;-))))))))

Skrevet

Herlighet for et dustete innlegg! Har nå ingenting med god eller dårlig sex å gjøre, det vet vi som har gutter!!!!

Skrevet

gutt: ofte sex

jente: sjeldent sex

Skrevet

Ha ha ha, det er det dummeste jeg har hørt på lenge ;-)

Skrevet

ja og jeg klarer glatt å innrømme at vi har hatt fantastisk sex hver gang guttene ble laget. herlighet for et dusteste innlegg. det har ingenting med sex en å gjøre, ærlig talt. det har med sædcellen å gjøre, har du ikke skjønt det? alt er bare tilfeldig!!!! ja ja, synd at gutten din kom når du hadde ræva sex da

Skrevet

De beste elskerne får jenter!!

Når de samme får gutter er det under sexakter de ikke nyter til fulle ........ det er undersøkt nok av ganger....... sier mennene deres noe annet er det fordi de ikke tør å si noe annet.......eller ikke vil si noe annet.

Er ikke dermed sagt at sexakten har vært ræva som en sier over her..... bare at akten ikke var 100% for begge parter akkurat da babyen ble unnfanget........ Skrik opp om det så mye dere vil, men det tror jeg 100% på og mange med meg. ;-)

Skrevet

Man sier at jentesvømmerne lever lengst men svømmer saktere.. og guttesvømmerne svømmer raskere men dør fortere.. så m.a.o hvis du har sex bare en gang 2-3 dager før eggløsning er det større sjangse for at det blir jentebaby. men har du sex like før eggløsning.. samme dag eller dagen etter vblir det guttebaby.. sier de ;).

Vi hadde sex på dagen jeg hadde eggløsniing... men fikk jente. så til oss ble det ikke helt som det var skrevet her da :)..

Skrevet

Leste i illustrert vitenskap at det var viktig at mannen ikke hadde full pung for å si det sånn ;) Dersom man ønsker en jente.

Skrevet

Gå med rosa truser, så blir det jente og blå så blir det gutt!

Skrevet

Hører at god sex gir jente. Var ikke så mye god sex da jeg ble gravid (assistert befruktning) men jente ble det. Skjønn det snart a jenter, det er naturen som styrer dette, ikke vi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...