Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har vært mitt favorittnavn så lenge, men nå er jeg redd det er blitt altfor poppis. Kan jeg bruke navnet Leah til en kommende datter??
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 He he. Vel, ingen navn blir vel direkte oppbrukt, akkurat. Om noen år er nok Leah langt nede på listene. Men personlig er jeg utrolig lei av det navnet. Jeg jobber i barnehage, og der er ikke så helt få småtasser med navnet Leah. Men hvis du virkelig har lyst å kalle dattera di for det, så syns jeg du skal gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Ja, det er desverre det synes jeg da. Det var mitt favorittnavn også for mange år siden, men det har jo tatt helt av. Så har vi en gutt som heter Leon - det hadde blitt litt vel sær kombinasjon for meg
Vipsenmamma Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Åja - det er såååå mye brukt. Jeg vet om flere Leah'er. Men hvis du ikke bryr deg om at hun blir Leah H. eller Leah S. kan du jo bruke det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Ja! Det er ekstremt oppbrukt. Styr unna!!
nussie Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Er nok mye brukt ja,men syntes det er et flott navn og om det er det du har lyst på,så er det da vel ingen grunn til å måtte velge noe annent og angre senere.
Vannmann35 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjenner ingen små Leah'er, men kjenner ei 30-årene... Samt at søsteren til ei venninne av meg har ei datter som fikk det navnet for ca 10 år siden. Ikke et navn jeg ville valgt nå nei.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Ok. Da prøver vi å finne et annet navn, men Leah er fortsatt min store favoritt. Må evt ha et mellomnavn.. Hm... Takk for svar ;-)
ma-85 Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Ingen navn er jo "oppbrukt", man kan bruke det navnet man vil samme hvor mange andre som heter det Selvfølgelig kan du bruke navnet om du virkelig liker det.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 kjenner ingen som heter leah jeg, og kjenner MANGE små barn.. synes ikke et navn kan bli oppbrukt selv om mange får det navnet i samme periode.. sånn er det jo med de fleste navn egentlig.. selv om ikke linda er et poppisnavn idag, kan man si at det var et "oppbrukt" navn for noen år tilbake.. rart å kalle navn oppbrukt synes jeg..
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Nei, okei, kanskje ikke oppbrukt, men veldig mye brukt. Jeg liker Leah veldig godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå