Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Er det "Kaptein Sabeltann og Grusomme Gabriels Skatt"?
kanutteogkruttet Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Heter ikke den " skatten i kjuttavika" tro.....
kanutteogkruttet Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Joda, det er grsomme gabrielsskatt.... Så i hylla nå jeg
lego Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Grusomme Gabriels skatt tror jeg er den første som er utgitt på dvd, men skatten i kjuttavika er nok den aller første filmen.
Carta Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Grusomme Gabriel er film 2. Jeg tror også det er "Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttavika"
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 *lete mer på nettet* Har en liten gutt som går og nynner til Kaptein Sabeltann, og det synes jeg kvalifiserer til en film... det finnes vel ingen smågutter som IKKE liker denne sjømannen... hehe
kanutteogkruttet Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Syns å huske at det var Skatten i kjuttavika jeg også.... Så forestillinga på tv når jeg var mindre, ikke ute på film/dvd den altså..... Mangler den i samlinga vår, så hadde samlingen vært komplett....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 "Kaptein Sabeltann og Grusomme Gabriels skatt: Pinky har vokst opp på sjørøverøya Det Usynlige Land. I flere år har han også fått seile med Den Sorte Dame, Kaptein Sabeltanns stolte skute, men bare som byssegutt. Han sitter under dekk og skreller poteter og drømmer om å bli en av Kaptein Sabeltanns menn. Kongen på Havet jakter på Grusomme Gabriels skatt. Spennende ting skjer..." Står det på cdon.com... For Pinky er vel "sjørøver" kun i første filmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå