Skorpion70 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg føler sånn behov for å fjerne hår på leggene, og har en nyinnkjøpt epilator. Nå som jeg er gravid i 14.uke, leser jeg alt av bruksanvisninger veldig godt, og der står det at man ikke bør bruke sånt uten å ta kontakt med lege... Noen som har erfaringer her? Hvorfor bør man ikke bruke det? Hva kan man evt. gjøre i stedet? ( Det klør sånn...) Ved barbering, blir hårene tykkere da? Vil dette rette på seg når rman seinere kan bruke epilatoren igjen? Voks er vel kanskje heller ikke et alternativ? Skulle gjerne turt å gjøre det for å føle meg selv mer vel....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg ville gått for voksing.. Epilator er selvpining
Tweak Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke noe om dette med epilator og graviditet... Men det jeg kan si er at på leggene, er det helt OK å bruke epilator sånn smertemessig, bikinilinjen og under armene er helt grusomt! Jeg har likevel ikke gode erfaringer med epilator... De flesete hårene på leggene ble nappet ut med epilatoren, men ganske mange ble bare slitt av, slik at det sto igjen stubber! Så jeg måtte shave leggene etterpå og så vente til de hårene vokste såpass at epilatoren fikk tak i de. Kjedelig... Pluss at hårsekkene ble røde og irriterte, og det varte lenge! Gå for voks! (En kan jo unne seg selv voksing i en salong når en er gravid, he he! :-) og sleng på fotmassasje, ansiktsbehandling etc. og slapp av! :-) *drømmer*
anette&tutta mari :) Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 auauau.. epilator er tortur... men nå finnes det vel litt sånn bedre enn den jeg har; kjøpte den i sånn billig-butikk. Men det funker da, mange områder på beina mine hvor faktisk hårene har blitt helt borte etter en 3-4 omganger med epilatoren. Men vondt, det er det!! Har aldri turt å gjøre dette på bikinilinje/under armene, det må sikket gjøre enda vondere enn på leggene... Ville nok heller brukt voks ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå